Pages

KUMAŞ VE TERZİ

18.10.2008
Dokunduğun an dağılıverecek bir kumaş parçası gibi ömrüm. Vitrinlerdeki hiçbir elbiseye rengim uymadı. Yama gibi eğreti tek başınalığım. Üzerimde yılların tozu ve ağırlığı...

Bir prova mankeni gibi her beden hayat denendi üzerimde. Olmayan gözlerimden bakıyorum da zamana, üzerimdeki iğne izleri kadar çok ve derin hüznüm. Ya küçük geldi yalnızlığım bana, ya da içine hiç sığamadım. İçimdeki makas izleri hep kan kırmızı...

Dokunduğun an eriyiverecek bir kumaş parçası gibi ömrüm. Hiçbir açığı kapatamadı yüreğim, akıl oyunlarının hep gerisinde kaldı. Yitip gidecek ne varsa hep aslını yaşadım ben. Elimde kalan sadece yalan hayatların kopyaları...

Hiçbir yaşamın içine ait hissedemedim kendimi. Ya fazla gelip taştı yüreğim, ya eksik kaldı tüm bildiklerim. Yer edinemedim. Hayat denen bu albümde hep bir yanı kesilmiş bana ait anların fotoğrafları...

Şimdi seçim senin; dokunup ta en ince ipliklerine kadar ayıracak mısın kalan ömrümü ellerinle. Yoksa en bıçkın terzinin bile yapamadığını yapıp, alıp da yüreğimi yüreğine dikecek misin. Ekleyecek misin kendi ömrüne...


Resim: Salvador Dali

62 sayfa ekleyen:

ela dedi ki...

bravoo diyorum başka da birşey diyemiyorum. bayıldım...

Brajeshwari dedi ki...

yorumsuz kalıyorum yazdıklarına.. Cümlelerim yetersiz gelir korkusuyla..

sufi dedi ki...

yüreklerin yüreklere dikilebilme,bakışların bakışlara mühürlenebilme özgürlüğünde insandan insana yollar biterdi bir gün.yorulmayan ayaklar sadece gönül gönüle elele seyrana çıkardı aleme, ellerine sağlık beenmaya.Sevgilerimle.

tnrzclk dedi ki...

davete icap edebilirmiyim :P

efsa dedi ki...

bir gün bir kitabın, bir masalın içinde yer edineceksin ve sayfaları sen oluşturacaksın o sonsuzlukta merak etme.
evren sana hep mutlulukları getirsin :)

Maviye Yolculuk dedi ki...

Harikulade kullanıyorsun kelimeleri...Bir de daha neşe dolu olsa...Daha sıkı tutunsa bu kelimeler yaşama...Ya da ne bileyim biraz daha ışık saçsa etrafa...Bu yetenek böyle daha güzel çoğalmaz mıydı...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş canım. Son paragrafla olayı bitirmişsin. Yüreğine sağlık.

Artificial dedi ki...

"Bir prova mankeni gibi her beden hayat denendi üzerimde"..
-abartma , abartmaaaa.. !!

"Yoksa en bıçkın terzinin bile yapamadığını yapıp, alıp da yüreğimi yüreğine dikecek misin."
-çok şey istiyosun, beklentilerini alçak tuuuttt ..!!

"Üzerimde yılların tozu ve ağırlığı"
-teknik olarak 80 sene yaşıcağını düşünsek, o zamanlara ulaştığında üstünde bilimum kum çakul toprak kireç kil ve benzerlerini bulacağını umuyorum.

"Yitip gidecek ne varsa hep aslını yaşadım ben" bu nedemek ya?.. kafam almadı.. sonra bi daa deneyeyim..

Yarın daliye giidyom inş.
bakalım senin koduğun resmi görecekmiyim.. bakalım doğruyu mu söylüyosun, o dalinin miymiş..!!!???

eh hadi.., beğendim açıkçası yazını....(şımarma hemen)..

çalıkuşu dedi ki...

kumaş ya hani görünürde bütündür, ama derine inice milyonlarca molekül parçalarından oluşur... dağılıvereceğini biz bilmeyiz... bunu yine sen bize gösterdin...
hayata küskünüz bazen ama umut kapısı da hep aralı yoksa yaşanır mı değil mi...

Siminya dedi ki...

K.iskender'in şiirlerini anımsattı.Hayatın kumaşa benzetilmesi harika bir yazı harika..Bu yazıları edebiyat dergilerine yollamalısın mayam, bana yazdığın etiketide onayladım meleğim :)

Biraz dedi ki...

hem siir gibi, hem duz yazi gibi ama pek bi icten. Tesekkurler.

hamamböceği dedi ki...

Gerçekten çok çok güzel.

Artificial dedi ki...

salıya erteledik daliyi..dün dişçi maceramdan sonra 1 gün dinleneyim dedim.. anlatırım belki blogda.. belki..

salvador arti olmuucakmı bu arada o adamın adı?? :D

beenmaya dedi ki...

@ela: öok teşekkür ediyorum. mahçup ettin beni sağolasın sevgiler :))

@brajeshwari: ben öyle bir ihtimal olduğunu hiç sanmıyorum. hatta yazamadıklarımı tamamlayacağını biliyorum :)) yine de çok teşekkür ederim. sevgiler sana...

@sufi: "sadece gönül gönüle elele seyrana çıkmak aleme" keşke diyorum ve belki bir gün diye umut ediyorum...sevgilerle...

beenmaya dedi ki...

@tnrzclk: salı günü konuşalım bu konuyu :))

@efsa: hepimize güzel kardeşim, dileğin dileğimdir. her zaman sevgimle sana...

@maviye yolculuk: hande'cim inan bende bilmiyorum ne zaman ağzımı açsam bunlar dökülüyor. bu yazdıklarım yüzünden bazen benim içekapanık, hüzünlü bir tip olduğumu düşünenlerde çıkıyor oysa ben tam tersiyim. sanırım ben yazdıklarımda gerçek hayatta gtöstermediğim diğer yanımı gösteriyorum o nedenle hep hüzün var kimbilir...

sağolasın güzel sözlerin için. mahçup ettin beni...sevgiler kocaman....

beenmaya dedi ki...

@muhabbet çiçeği: teşekkür ederim canım. sevgiler...

@çalıkuşu: umut bizi hayata bağlayan en sıkı bağ aslında öyle değil mi...sağolasın canım sevgilerle...

beenmaya dedi ki...

@arti: @arti: bu ne ki daha ne abartılar var bende bir bilsen. üstelik reklamdaki gibi çin prensiyle evleniceksin, kereviz seviyor, seni de sevecek durumundan daha beter :)) üstelik abartırım efendim ben terazi'yim :))

*çok isterim abicim ben. huyum kurusun hep bana hep bana derim. hep bana gelse bile yetinmem başka bişiler daha isterim. habire isterim işte. ha burada durup da şöyle bi hadi istiyon da noluyo dersen dicek bişiyim yok iben istiyom. isteyenin bir yüzü vermeyenin iki derim kapatırım konuyu...

*80 sene sonra üzerimdeki kalıntılardan yollarım sana merak incelemen için bakalım ne kalmış ne kalmamış...

*sonrası yok canım bunun. tek sefer hakkın var. olmadı kutunu açıyoruz ne çıkarsa bahtına...

*dali yalan oldu demek bugün. neyse geçmiş olsun sana. salı günü haberlerini bekliyorum artık. olmadı birde foto çektir bu resimle koyarsın bloga :))

*ben öyle her seferinde şımarmam cicim. biriktirir toplu yaparım o eylemi. henüz vakit gelmedi anlayacağın. o nedenle gayet efendi efendi teşekkür edip çekiliyoruz huzurlarınızdan.

beenmaya dedi ki...

@siminya: ah be güzelim edebiyat dergileri kim ben kim :)) ben takılıyorum öyle kendimce hem siz beğeniyosunuz ya yeter bana. etiket güzelim benim sağolasın :))

@biraz: evet hepsinden biraz :)) teşekkürler benden :))

@hamam böceği: çok çok teşekkür ederim :))

beenmaya dedi ki...

@arti: anlat anlat kimbilir neler çekmiştir zavallı dişçi elinden anlatta bilelim salvador'un artisi seni...

aaa bak ne dicem sen salı günü de gitme ben cts gitmeyi planlıyorum. sende cts orada ol yukardaki resmin önünde buluşalım ha ne dersin ahahah

Artificial dedi ki...

verdiğin replylerı yeni okudum. teraziler abartırmıydı ya?.. verirmisin doğum tarihi? bakayim astrolojik haritandan neymiş seni böle abartılı isteklerde bulunup da verilmeyince konuyu kapatan bir toplu şımarıklık gösterimi eylemcisi yapan :)


iyi fikir amma 2 defadır benim yüzümden erteliyoruz, 1 kez daha ertelersem arkadaş bilmiyorum hakkımda ne düşünür.. yada düşünmediği ne kalmaz.. bu biir.
ikincisi dişçi-episode2 var cmrts günü..
bundan sonra ne sergisi/müzesi var acaba? ona gidek..

beenmaya dedi ki...

@arti: ne çabuk unuttun silik hafızalı salvador artisi :)) yahu doğumgünümde bulaşmıştın bana ilk kez ne olduğunu da anlamadım bismillah dedim hediye desem değil, şaka desem hiç değil şeklinde :))

neyse bak bakalım 27 eylül'e nedir durum çok mu vahim...

peki madem ben cts gidince seni beklicem ama yine de o resmin önünde :)) salı günüde zaten toplaşıp kızlar, hayvanlar falan çıkışa geliyoz daha ne :))

senin bu dişçi işide testere serisine benzicek bu gidişle...

sanatsal faaliyetlere bakalım hele bir varsa bişi eşlik ederiz...

Arti dedi ki...

:))
ay cidden bulaşmışım, bikaç insandan tarih istemiştim de, kimden ne zaman istediğimi falan hep unutuyorum.. 77 doğumlusun dimi? ya doğum saatin? yükselen için lazım malumun.. 77 liysen şöle bi baktım..nıç nıç.. çok kelek çok..
şu venüsü başakta olanlarla ilgili hipotezler geliştirecem yakında, du bakalım..
karışık bir haritan var, ben sevmem böle insanları hiç ..ıyyy...

kızlar ve hayvanlar çıkışa mı geliyonuz??! e size de bu yakışırdı.. hayvanlar ne hayvanı? orangutan, koala, komodor ejderi??

ne güzel suya inmiştim yelken şeylerini, sen diriltiyon ha bire.. dozajı arttırmaktan korkuyorum, anlatabiliomuyum.. :)

coffeé dedi ki...

çok güzel dokunmuşsun bize yine...

beenmaya dedi ki...

@coffeé: biraz kendime biraz size :)) teşekkürler. sevgiyle :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

SAYFAMDA SÜPRİZ ÖDÜLÜN VAR CANIM :)) BAK İSTERSEN.

arti dedi ki...

ben buraya bi yorum daha göndermiştim , naptın onu bakim?!

beenmaya dedi ki...

@arti: gerçekten yazık sana ne diyim bilemedin tabi yeniyim de buralarda kime soracan hadi siminya'ya rüyacı'ya falan sor dicem ama onlarda severler beni (sıkıysa sevmesinler) kötü bişi demezler ama en azından nasıl davranman, neleri söyleyip neleri dememen konusunda uyarırlardı seni ama artık çok geç be artim. artık deneye yanıla, ezile büzüle öğreneceksin. neyse bende yardımcı olurum sana merak etme ne de olsa sevdim seni :))

ama ben seni uyarmıştım be articim. "post-modern müneccimbaşı" yazındaki yorumlaşmalarımıza bakarsan görürsün. hatta ve hatta bana şimdi "ben sevmem böle insanları" nameleri atma yalandan yemezler bizzat orada sevip de bağrına basmışsın beni cicim...

neyse evet 77liyim ben ve eylülün 27'si ve sabahın 6sı şeklinde katılmışım bu saflara. bildiğim kadarıyla yükselenimde terazi. dibine kadar teraziyim yani işte sana beni sevmen için bir neden daha :))

gidiyonuz di mi dali'ye bugün. evet biz de çıkışa geliyoz nolcak. sen öküzlerle geliyorum diyosun ya bende öküzlerin canı sıkılmasın diye kızlara besledikleri hayvanatları da getirmelerini söyledim. ben aslında komodor beslicektim de nesli tükenme sınırında olduğu için izin vermediler. mamut besliyorum şu anda bir de tapir var ama evde o onu troya'yı seyretmeye götrücem mesela. sırayla takılıyoruz.

kaşınma artiii kaşınmaaa. ne güzel iki lafın belini kırıyoz şurda. hem başka türlü bişi bizimkisi ne seninle ne sensiz misali türk filmi tadında :))

beenmaya dedi ki...

@muhabbet çiçeği: çiçeğim hayırdır ne hediyesi hemen bakıcam :))

beenmaya dedi ki...

@arti: sabırsız insan artisi seniii :) yorumuna ne mi oldu benim tapir yedi onu karınca sanıp engel olamadım valla :))

efsa dedi ki...

ablam arti sanırım senin doğum günü hediyen olmuş. :))
hem lanet nem nimet gibi bişiy olsa gere buda

buraneros dedi ki...

:))

buraneros dedi ki...

belki doğru sözcükleri bulamadım hala;)

Agnus Dei dedi ki...

"Elimde kalan sadece yalan hayatların kopyaları"

Tüm tüketilenlerin sonunda kalanların can sıkması mıdır bu bilinmez...Yüreğine sağlık...

beenmaya dedi ki...

@efsa: valla hediye midir hem lanet hem nimet midir anlamadım gitti be güzelim. hayır biz hadi vermiş yaradan diye aldık olduğu gibi bağrımıza bastık kendisini de sürekli bir memnuniyetsizlik, bir şikayet hali nedir anlamadım valla oysa bir bilse başına gelmiş ve gelebilecek en güzel şey olduğumu ah bir anlayabilse :))

beenmaya dedi ki...

@buraneros: bende hayırdır niye gülümsemiş diye düşünüyordum tam :)) sen mi doğru sözcükleri bulamıyorsun ahaha bak az kaldı inanıcaktım vallaha :))

bu arada kelimeleri boşver gülmen yeter :))

beenmaya dedi ki...

@agnus dei: buruşturup atıveriyoruz hemen hemen her şeyi artık bir çırpıda. kağıt mendillere benziyor ellerimizde hayat. oysa kirlenmeden, kirletmeden yaşanır mı dersin...

efsa dedi ki...

anlasa zaten suan farklı konusmalar dönüyor olurdu.

beenmaya dedi ki...

@efsa: yok be güzelim anlar o anlar az çakal değildir o. ama bakma işte istemem yan cebime koy şeklinde anlamamış gibi yapıyo :))

akilliigne dedi ki...

selam
eklemek gerekirse;
hep birşeyleri bekler
dururuz birşeyler olsun isteriz dünyada hayali gerçeği ayırt etmek ne çok zor sonu olan için beklemek kendini heba etmek hayal ve gerçeğin tümüne yalan diyebilmek eksik olan bu belkide yenik yanımız korkak yanımız bu yada söylemeye ve ya anlamaya cesaret edemediğimiz.
hatırlamalıyz,bir çırpıda bitti ilk yirimi
ömrün de üçte biri zaten,uykuda geçmez mi?
hala hırslanıyoruz bu çöldeki gölgeliğe
kalan yirimiye, sonsuzluğu satmaya değer mi?

beenmaya dedi ki...

@akıllıiğne: ben senin sözlerine hiçbir şey ekleyemiyorum ama sevgili dostum. sağolasın. çok güzeldi...

Artificial dedi ki...

efsa'yla benim hakkımda benden izinsiz gösteri yapmayın bakim..

@efsa- "mevzu bahis şahıs"ta ben bi numara göremedim şahsen... o sadece bir arı-maya. polen, çiçek, bal, kraliçecilik, evcilik falan hep hayatı.. te o kaaa..
Ayrıca evet, dünya nimetiyim :)

@arı-maya-
1) bana kafa tutulamaz/tutulmamalıdır
2)öyle sadece terazi değilsin, 12 tane gezegen artı ev burçların da var.. terazi=ego'n diye tabir edeyim. ama diğer planetlerin burçları da var işte.. öle havalara girme, dediğim gibi ne idiğü belirsiz bir haritan var.. Halbuse benimkini görsen, ohooo, parmağını ısırırsın bea. Bu ne şahane bir doğumdur, biz de insanmıyız beai dersin..

Avatar izlermisin bilmiyorum;
Zucco: " my father said Azula was born lucky, but I was lucky to be born"... sen işte doğduğuna şükretmen gerekenler klasmanındansınz..

3)yer yer uslubun aynı kuzenim gibi. onunda kendisi libra moon 'u koç.. bu kadar benzer ya, senden 18 yaş falan ufak üstelik.. ama o senden süper bence :)..

4) üstad rüyacı'nın ismini kullandığın için şimdilik seni azade ediyorum. kendisinin sizi takdir edeceğini pek sanmıyorum.. Olsa olsa kibarlıktan. Mütevazidir ustadımız.
Siminya ise başka bir dava ztn. Ona hiç girmeyelim.
5)daliye gittim. beğenmedim. Stili,metodu falan orjinal veya bir ilk olabilir ve takdire şayandır amma anlatmaya çalıştığı şeyler çok banel/sıradan/niteliksiz/kalitesiz.. Beni kesmedi yani.. içeriği yetersiz buldum eserlerinde.. ama bunlar galiba dalinin en kötü resimleriymiş. Esas iyileri ispanyadaymış.. bi de onlar gelsin bakalım öle son hükmü verelim.. :)

6) ayağını denk al, seni lemur'uma yem ederim. tapirine de tembel hayvanım haciz koyar ! Şşşş...

beenmaya dedi ki...

@arti: dünya nimeti artisi efsa'ya laf yok, kardeşimdir bilesin ona göre :))

göremediğin numaralara gelince vakti zamanı gelince hepsiyle her şekilde yüzleşeceksin merak etme sen sadece bilmeden etmeden büyük konuşma ve bekle :))

1) ben kafa falan tutmuyorum çanak tutuyorum cicim :))

2)ahaha muhterem insan artisi seniii. haritalar, gezegenler, ev burçları artık daha ne varsa feleğini şaşırmış bir tuhaf olmuş ben doğunca. ben tamamen harita dışı, gezegenler üstü, ev burçları ötesi bir varlığım cicim o ne idüğü belirsiz dediğin haritada bunlardan bahsediyor olsa bile senin dilin çözemez, aklın yetmez anlatmaya o yüzden deneme bile sen kendini bişi sanmaya devam et :))

3) kimse ben gibi olamaz. olsa olsa başarısız bir kopya denemesi olabilir ki onu bile beceremez. bana şimdi klasik akraba kontenjanı ayağı yapma kuzene ayıp etme (bu ne ya kamyon arkası yazısı gibi oldu) :))

4)üstad rüyacı benim ne menem bir şahsiyet olduğumu bizzat bildiği için ismini zikrettiğimden ötürü gurur duyacaktır. inanmazsan sor ben sordum :)) siminime gelince ona laf yok zati...

5)şimdi sen öyle aval aval baktım amma ben anlamadım, kafam basmadı demiyon da beni kesmedi, beğenmedim, banal falan diyosun koskoca dali'nin eserlerine. eh ben ne diyim allah ıslah etsin seni emi çekemedin değil mi adamı çekemedin sanatını :))

6) aman çok tırstım lemur'un da aynı sana benziyo ıyyy :)))

efsa dedi ki...

peki arti senin burcun ne???
hani avatar dedin ya ben sanırım
Katara oluyorum tamamen. sen ne oluyorsun acep :?

arti dedi ki...

@efsa- ben Azula olayım.. kızım olursa adını Azula koymaya karar verim zaten..ciddiyim..

@arı-maya- aman kendini amma da şişirdin, patlıcan balon gibin nerdeyse.. ben bile şişinemem o kadar.. kassam beceremem.. hakkaten kuzenime benziyosun ya.. ben onun çocukluğuna verirdim ama büyüyünce de bişiy değişmiyomuş.. sen de test ettiğim iyi oldu..

ne numara varsa artık sende bilmediğim, bekleyelim görelim bakalım. ağaç olacağımı biliyorum ama naparım.. bi umut işte..

beenmaya dedi ki...

@arti: arı maya soksun seni emi arti...

şişinmek falan ne ola ki ben olanı söylüyom sana, gerçeği hepsi bu. aslında çok bekleyip ağaç olmana da gerek yok amma işte biraz algı meselesi bu işler yani bişi diyemicem daha fazla...sahi sen hangi burçtun kuzum?

ha bu arada benim içimdeki çocuk hala büyümedi ondandır kuzenle benzerlik :))

efsa dedi ki...

saatler hızla ilerlemektedir ve arti sorulan bir soruyu pas geçmiş ardından aynı soruyu mayasından da duymuştur (okumuştur).
saatler hızla ilerlemektedir ve arti hala sessiz bekleyişlerin gizemli kişisi olmaya mı karar vermiştir henüz anlaşılamamıştır. :))) arı maya soksun emi lafı çok güzeldi bu arada ablam.

arti dedi ki...

efendim biz bunları bloglarımızda yazdık.. ne burcu olduğumu falan ayrı ayrı belirttim bilemme kaç yazımda şans eseri, yeri geldiği içün.. gidin de bi ego bölümüne bakın.. utanmazlar sizi.. hem okumazlar hem de bunu belli ederler..

eh işte ne kadar yüzeysel olduğunuz burdan da belli oluyo.. neyse ben bişiy demiyom.. iyi akşamlar gayri. :)

beenmaya dedi ki...

@arti: anlamadaaan dinlemedeen son sözümüüü söylemedeeen nereye böyleee diye bir şarkısı vardı nazan öncel'in o geldi şimdi aklıma. ah be yargısız infaz artisi seni nasıl laflar şimdi bunlar...

*kova burcu; hayal güçleri sınırsız olmakla birlikte düşünceleri bulundukları anın ötesinde, akılcı ve sezgiseldir.

şimdi bunu okuduysan bir de benim senin algılarına hitaben yaptığım yorumu tekrar oku lütfen ve nüans farkını ve sorunun soruluş nedenini bul...

boş konuşmam ben artiiii. boğulacak ve boğacak kadar derin bir insan olduğum söylenemez ama yüzme de bilirim, arada iyi dalarım yani öyle yüzeylerde de haybeye kulaç atmam aşkolsun yanii :))

Arti dedi ki...

hey algı ötesi şeyy...

dediğin gibi bi enayilik, algı kıtlığı, emme basma tulumbalık, çarpık düşüncelilik, renkli sululuk,egzozdan çıkan yanmamış benzinlilik ve bilimum negatif ve orjinal sıfata sahip olmasam burda işim ne? feyz almak için dersen; senin fazın başka, benimkiyle senkronize olamaz..

bırak da son laf bende kalsın yoksa bunu aleni bir çanak ve kafa tutum olarak algılayıp(neyi nasıl algılayacağımı bilemiyorum ya) günün birinde (belki yrn belki yrndan da yakın) tahahütlü geri ödemeli güdümlü 'roketsavardan kaçabilen!' füze modunda kavisli arap kılıcımı sallıcam ona göre ayağını ipte yürüyomuş gibi denk al..

beenmaya dedi ki...

@arti: ahahah yüzmeye gidelim mi senle :))

arti dedi ki...

:).. güzel..

1) çer çöp klasmanında olduğumdan suyun üstünde kalabilirim
2)zeytinyağ olduğumdan suyun üstünde kalabilirim
3)yahut su benim altımda kalır

beenmaya dedi ki...

@arti: :)) yüzme bilmemi, zeytinyağı kısmının benim içinde geçerli olmasını hepsini bir kenara bırak sadece şişko olduğum için bile su üstünde kalabiliyorum. bu yüzden için rahat olsun :))

arti dedi ki...

senden sabun yapabiliriz o zaman.. :S

beenmaya dedi ki...

@arti: sadece sabun mu daha dur neler var da yapılabilecek şimdi değil yüzerken söylicem :))

ferkul dedi ki...

güzel bir yazı

kaleminize sağlık, ve ince yüreğinize

beenmaya dedi ki...

@ferkul: çok teşekkür ederim sağolun. sevgiler selamlar...

saklıdefter dedi ki...

Sen seçebildiysen terziyi ve bütüncesaretinle durabiliyorsan karşısında, seni tel tel ayırsada, yüreğine diksede, seversin:)
Sevgiyle kalasın canım:)

beenmaya dedi ki...

@saklıdefter: :)) gerçektende öyle...sevgiler benden...

hülyakonar dedi ki...

"
Bir prova mankeni gibi her beden hayat denendi üzerimde. Olmayan gözlerimden bakıyorum da zamana, üzerimdeki iğne izleri kadar çok ve derin hüznüm. Ya küçük geldi yalnızlığım bana, ya da içine hiç sığamadım. İçimdeki makas izleri hep kan kırmızı...
"

aman tanrım bu cümleler nedir böyle...

hayranlıkla okudum beenmaya hayranlıkla .

beenmaya dedi ki...

@hülyakonar: teşekkür ederim bu güzel sözlerin için mahçup ettin beni sağolasın :))

7.oda dedi ki...

birleşik mi bileşik mi istiyorsun yürekleri birarada, önce onu söyle sen bana :)

beenmaya dedi ki...

@7.oda: şimdi tdk'ya göre bileşik: "Kimyasal tepkimeler sonucu iki veya daha çok elementten oluşan ve bunlardan bağımsız fiziksel, kimyasal nitelikler gösteren" miş...

o zaman ben bunu alayım mümkünse :)))