Pages

SADECE BİRKAÇ DAKİKA...

2.03.2009

Konuyla ilgili “haberdar etmek” dışında birşeyler yazmak istemiyorum. Çünkü “yaşayan bilir” anlamında ne söylersem havada kalacağını, tam olarak düşüncelerimi yansıtmayacağını hissediyorum. O nedenle de sizleri bu sayfada sözlerimle daha fazla oyalamadan bu linke yönlendirmek istiyorum.

Sadece birkaç dakikanızı ayırıp bu linke bakmanız, burada “görerek duyabilenlere” dair yapılan bir çalışmayı en azından çevrenizle paylaşarak katkıda bulunmanız bile yeter...Dedim ya sadece birkaç dakika hepsi bu...

10 sayfa ekleyen:

guguk kuşu dedi ki...

ne , görerek duymak. hani kalbi ile düşünüp, zihniyle hissetmek gibi.

serencam dedi ki...

Hemen bakıyorum mayam..Çok teşekkürler vesile olduğun için..

Delfina ; dedi ki...

Ne kadar teşekkür etsem az...

Öyle çok işitme kayıplı haberdar oldu ki bu olaydan, herkes Türk filmi izlemenin neşesi içinde şimdi..

Sonsuz teşekkürler,sevgiler...

tutsak dedi ki...

Burada sende olması yeter sanırım bende hemen facebookta hem linki yayınlıyorum hemde tüm arkadaşlarıma iletmeleri için haber veriyorum
Sevgiler

coffeé dedi ki...

haberdar ettiğin için çooook sağol peri :)

öykü dedi ki...

tsk edıyorum beenmaya
hemen bakıcam bende.

beenmaya dedi ki...

@guguk kuşu: sanırım öyle...

@ilham perisi: perim bakmakla kalmayıp sende linkini vermişsin sağolasın...

@Delfina: bir parça katkımız olduysa ne mutlu bize :))) teşekkürler sevgiyle...

beenmaya dedi ki...

@tutsak: çok teşekkürler arkadaşım. sevgiler selamlar...

@coffeé: asıl teşekkür aslında sevgili Delfina'ya elbette. sevgiler canım...

@öykü: ben teşekkür ederim canım. sevgiler...

pRncfRn dedi ki...

Ne kadar güzel düşünülmüş birşeymiş bu böyle!

beenmaya dedi ki...

@pRncfRn: evet aynen öyle :))