Pages

ŞİMDİ ŞARKI SÖYLEMEK LAZIM

5.08.2009
Sevgili ultrANIL07 mimlemiş beni. Normal şartlarda zamanlama konusunda kötü bir üne sahip olan ben, bu mimi öyle çok sevdim ki sırada yazılmayı bekleyen onca mime rağmen hemen yazıverdim. Bu mimin özelliği sorulmuş sorulara seçtiğiniz bir sanatçı veya müzik grubunun şarkı isimleriyle cevap vermek. Ben kendime U2’yu seçtim ve kendilerine olan özlemimi de kısmen gidermiş oldum bu bahaneyle...İşte sorular ve benim şarkılı cevaplarım...

Male or Female?
A Man and A Woman

Describe Yourself:
Angel of Harlem

How Do You Feel?
A Different Kind of Blue

Describe Where You Currently Live:
Another Time Another Place

If You Could Go Anywhere, Where Would You Go?
Deep In The Heart/Heartland

Your Favorite Form of Transportation:
Mysterious Ways

Your Best Friend Is:
Big Girls Are Best

What's The Weather Like:
Beautiful Day

Favorite Time of Day:
When Love Comes to Town

If Your Life Was A TV Show, What Would It Be Called?
Where The Streets Have No Name

What Is Life To You?
Stil Haven't Found What I am Looking For

Your Fear:
Electrical Storm

What Is The Best Advise You Have To Give:
Love is Blindness

Thought For The Day:
With or Without You

How I Would Like To Die?
Bullet The Blue Sky

My Soul's Present Condition:
Heaven and Hell

My Motto:
Even Better Than The Real Thing


*Ve bu şarkılı mimi gereksiz adam ve Karakutu'ya paslıyorum eğer yazmak isterlerse...


Görsel: Deviantart

24 sayfa ekleyen:

Ateş Böceği dedi ki...

Şarkı söylemek güzeldir ..Ben bonyoda söylüyorum doğa olaylarına sebep olmamak için ( deprem sel vs.. ) Zira ne zaman şarkı söylesem insanlarda bir kaçış hali gözlemliyorum bu benim sesimle alakalı olsa gerek o kadar güzel söylüyorum ki insanlar bu acıklı sese dayanamıyorlar :):)

Anıl dedi ki...

Harika! Özellikle "Still Haven't Found What I am Looking For"a bayıldım :)

pinomino dedi ki...

Bayildimmmmmmm:)) Süper olmuşş:))

böcük dedi ki...

ehehe cuk diye oturmuş hepsi :)

OlurÖyle dedi ki...

ama bu çok güzel olmuş, böcüğün dediği gibi cuk oturmuş. mimi aldım bakalım ne çıkacak :)

beenmaya dedi ki...

@Ateş Böceği: ben senden imzalı bir foto istemiş miydim? evet evet istemiştim :))))

beenmaya dedi ki...

@ultrANIL07: ben de ona ve bir de "when love comes to town"a bayıldım :))

günüme keyif katan ve bana hala U2 şarkıları mırıldatan bu keyifli ve güzel mim için tekrar çok teşekkürler :)))

beenmaya dedi ki...

@Pino: valla öyle keyifli bir mimdi ki bu hala şarkılar mırıldanıyorum. ben her ne kadar iki isim belirtmiş olsam da istersen sende yaz ve bu keyfin bir parçası ol ne dersin :)))

beenmaya dedi ki...

@böcük: valla daha da vardı da aralarından anca bunları seçebildim :)))

beenmaya dedi ki...

@Karakutu: merakla beklemekteyim. ama bir şartım var yazarken ve yazdıktan sonra mutlaka şarkılar söylenecek. anlaştık mı :)))

efsa dedi ki...

Bazen bir mimi çok seve seve yapıyorsun bende de oluyor. :)) bu mimde hoşmuş, insana keyif veriyor direk.

Birde mayam izninle: Ateşböceğiiii yine mi, benimde sesim iğrenç ama ya. Biz bir araya gelirsek ne olacak şimdi bilemedim.

beenmaya dedi ki...

@efsa: valla bu seferki sahiden öyle oldu :))

siz biraraya gelince mi :)) yani ikinizden birden mi imzalı foto istemem gerekecek :))))

efsa dedi ki...

hımm bence fotoshopla ikimizin kafakafaya olan resmine ateşi de ekleyelim. en kolayı o :)))

beenmaya dedi ki...

@efsa: ateş'ten ses gelmedi ama bana uyar :)))

Brajeshwari dedi ki...

bu sorular U2 şarkıları dışında cevaplanamaz sanki..öyle geldi...

with or without u :)

öperim..

beenmaya dedi ki...

@Burcu'm: bana da sankim öyle geldi :))) öperim en kocamanından....

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

çok güzeeeel, çok beğendim ben de:)))

beenmaya dedi ki...

@özlem: o zaman sen de hem yaz hem de söyle :)))

Ateş Böceği dedi ki...

Ateş derken benmiyim oo ben sizin olduğunuz her fotoğraf karesine sormadan girerim hem imzalı resme ne gerek var aslı burda dururken mayam :):)

beenmaya dedi ki...

@Ateş Böceği: valla sensin o. ama sataşmayı başlatan efsa'dır bu da böyle biline. gerçi kendisi şu anda tatil yollarında değmeyin keyfine :)))

aslının yeri zaten yüreğimizde hazır bile ateşim böceğim benim fotoğraf bahane :))))

bu arada kafiyeye bak çok fena :)))

Ateş Böceği dedi ki...

Efsam benim sesim kötü demedim dikkatini çekerim yanık sesliyim dedim yanlış anlaşılma olmasın lütfen :):)

beenmaya dedi ki...

@Ateş Böcüğüm: ben boş yere mi imzalı foto istiyorum yahu :))

efsa efsa duy sesimizi :)))

cem dedi ki...

Yahu bu mimlenmek pek güzel, pek keyifli birşey.. teşekkürler.. lakin yazamazsam kusura bakmazsın değil mi?

çok teşekkürler tekrardan..

beenmaya dedi ki...

@gereksiz adam: bakmam tabi keyif senin. ama bir şey var ki istediğim en aından yazıyormuş gibi şarkıları söyle bağıra çağıra, olmadı mırıldan içinden olmaz mı :)))