Pages

BU BLOG BUGÜN BARIŞCAN'IN!

23.04.2010

Benim adım Barışcan, 11yaşındayım.Mimar Sinan Özel İlköğretim okulunda okuyorum. En çok yapmaktan hoşlandığım şeyler dışarıya çıkmak ve bilgisayar oynamaktır. Ben 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını çok seviyorum. Bu bayramı yaşadıkça Atatürk’ü hatırlıyorum. Bu güzel bayram için ATATÜRK’e minnettarız...
23 NİSAN
23 Nisan...
Yurdu koruyan,
Yarını kuran,
Sen çocuğum.
Eskiyi unut,
Yeni yolu tut,
Türklüğe umut,
Sen ol çocuğum.
Bizi kurtaran,
Öndere inan,
Sözünü tutan,
Sen ol çocuğum.
Küçüksün bugün,
Yarın büyürsün,
Her işte üstün
Sen ol çocuğum,
Çalışıp öğren,
Her şeyi bilen
Yurduna güven
Sen ol çocuğum.
HASAN ALİ YÜCEL
Blog adresimden bana ulaşabilirsiniz.http://harryhayranbarscandanalhaber.blogspot.com

4 sayfa ekleyen:

sufi dedi ki...

Sevgili Barışcan;
Sen ve tüm Dünya çocuklarının bütün günleri mutlu umutlu ve kutlu olsun dilerim.Hepinize kucak dolusu sevgilerimle.Tontini.

beenmaya dedi ki...

@Barışcan kardeşim adına çok teşekkür ederim can sufim...

ercanduzgun206 dedi ki...

vay be, ne güzel düşünmüşsün. tebrik ederim.
ercanduzgun206, bu fikri ve bu fikrin uygulanmış olmasını beğendi.

beenmaya dedi ki...

@ercanduzgun206: ben düşünmedim aslında sevgili Ercan ben sadece aracı oldum ve uyguladım. yine de hem kendi adıma hem de Barışcan adına teşekkür ederim :))

sevgiler...