Pages

19OCK

19.01.2012
















Yaşı kaç olursa olsun; 17 veya 27, katil kim olursa olsun, bir zamanlar bebek olduklarını biliyorum. Bir bebekten bir katil yaratan karanlığı sorgulamadan hiçbir şey yapılmaz kardeşlerim...



Rakel Dink
Sevgiliye Mektup



*Mektubun tamamını buradan okuyabilirsiniz.

2 sayfa ekleyen:

mefisto dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
beenmaya dedi ki...

merhabalar...

daha önceden benzer tartışma ortamlarına tanıdık isimlerle girmiş olduğumdan olsa gerek bu tartışmanın ne yöne gideceğinin, dilinin ne şekilde değişeceğinin farkındaydım.

yine de yorumlara, fikir ve düşüncelere saygı duyduğumdan ve belki bir ihtimal tartışabiliriz diye düşündüğümden ben dahil olmayıp sessiz kalmayı tercih etsem de sizlerin yorumlarını ilk başta yayınladım.

ne yazık ki bu sefer de yanılmadım. yazık ki kullanılan dil başta olmak üzere bu tartışma her anlamda başka yöne gitmekte.

bu durumdan yaşadıklarım, ister istemez içine dahil olduklarım ve tanıdığım -bana kendini tanıtan- isimlerden dolayı gayet emin olduğum için de blog sahibi olarak yorumları kaldırdım.

tüm yoru bırakan arkadaşlardan özür dilerim.

teşekkürler...