Pages

KARDEŞİME...BÜYÜMEYE DAİR...

11.12.2008
Hangi arada oldu anlamazsın. Sen küçükken yanıbaşından ayrılmadığını düşündüğün zaman, koşar adım gider olur artık yanından. Tanımaz olur, eski günleri anmaz olur, yanlış bir adrese gelmiş de acelesi varmış gibi yüzüne bakmaz olur bir anda. Hiç beklemeden, hiç dinlemeden seni. Neleri alıp senden, neleri geride bıraktığını bilmeden. Sen sadece bakakalırsın ardından, elinde neye niyet neye kısmet düşlerin…

Çocukken hep hayalini kurduğun, kavuştuğunda en büyük hayal kırıklığın olur çoğunlukla…Aklının ermediği, yüreğinin yetmediği bir yaşamın içersindedir artık. Nereye vardığını tam olarak kestiremediğin bir koşuşturmacanın peşinde. Adımların ayak uydurmaya çalıştıkça hayata, dolanır birbirine. Kimi zaman sendeler, kimi zaman düşersin. Ve düştüğünde diz kapakların değil, yüreğindir artık kanayan, yaralanan. Şanslıysan eğer bir dost eli, bir aile sıcaklığı dindirir biraz olsun sızını. Çünkü sen büyüdükçe, etrafındaki kalabalık küçülür de küçülür. Aynı dili konuşamaz olur en yakın bildiklerin, aynı gözle bakmaz olur hatta artık sana kendi gözlerin. Daha da yalnızlaşır insan. Daha da tek başınasındır artık. Bilirsin…

Büyümek böyle bir şey işte kardeşim. Zaman sınırı olmayan oyunlardan çıkıverip de ansızın, hayatın tam orta yerinde buluvermek kendini. Bir bıçak kesiği gibi, her açılan yarada bir parçanı bırakırken, acıyarak, kanayarak, kabuk bağlayarak anlamak ve öğrenmek yeniden. Kendine nefes aldığın her an için iyi-kötü yeni bir şeyler ekleyebilmek…

Bugün bir sene daha eklendi takvimlerden sana. Bir yaş daha büyümüş oldun. Sen yine de her sabah aynada artık kendine bile yabancı gelmeye başlayan gözlerine inatla, hayatın tam içine bakmayı sürdür. Her gün seni biraz daha şaşırtan gerçeklere rağmen, içindeki çocuğu sakınmaya çalış elinden geldiğince. Sen büyü ama bırak o hep çocuk kalsın…

Ve unutma sakın; hayatın aslı sadece sende. Senin içinde. Bu hayatta sen gerçeklerinle varsın belki. Ama düşlerin kadar, düşlerinle yaşarsın…

Nice mutlu yıllara kardeşim…
İyi ki doğdun…
İyi ki varsın…

32 sayfa ekleyen:

Cekingen dedi ki...

mutlu yıllar :)

sLn dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun, hayat hep güzel yüzünü göstersin dilerim kardeşine... Sana da tabi :)

Ayrıca söylemeden geçmek istemedim, büyümenin nasıl bir şey olduğunu öyle güzel anlatmışsın ki...

Bızbız ve Bıtbıt Bir Hayat Hikayesi dedi ki...

ii ki doğmuş yauu :)) ne alcan bakim :P

bariisss dedi ki...

İyi doğmuş kardeşin...

Kendi ablamı okudum sanki... Bana konuşuyormuş gibi...

sufi dedi ki...

Büyümek; büyütürken bedeni,içindeki o güzeli, top oynayan ip atlayan bir yaştaki zamanın içinden sarıp sarmalayıp bugünlere taşımak ne mutlu.Sen büyürsün... Ama ne çocukların ne de kardeşlerin büyür Ne de sen büyürsün annenin babanın gözünde gönlünde.Kardeşine sevgiler ve mutluluklar bizlerden yana.Dilek.

korhan dedi ki...

kardeşinin doğum gününü nasılda bayrama denk getirdin :)

iyi de oldu gelmişken bayramınızı kutlarım,
kardeşinin doğum gününü de kutlarım.
kutlu geceler :)

efsa dedi ki...

mutlu yıllar dilerim kardeşime(sen ablam olunca dolayısı ile benimde oluyo ya) :)

amabana dogum günümde yazmamıştım dersem çok mu arsızlık etmiş olurum acep :))))

Brajeshwari dedi ki...

"arkadaşım'ın" doğum günün kutluyorum:) Enerjisi bol, aynaları hep içine dönük ve mutlu bir yaş geçirmesini diliyorum.Değişen sadece sayılardır, biz büyürüz başka şekillerde zamanlara bölünmeden, bazen anlara bile sığmayacak derinlikte...

beenmaya dedi ki...

@cekingen: teşekkürler :))

@sLn: güzel dileklerin için çok ama çok teşekkürler...biraz büyümüş hala da büyümekte olan biri olarak anladığım kadarı bu işte :))

@bızbız: vallaha iyi ki doğmuş. aldım, verdim gitti :))

@bariisss: teşekkür ederim onun adına. bu arada bütün ablalar aynı galiba ne dersin :)) senin de ablan sayıldığıma göre o zaman sana da demiş olayım ben bunları :))

beenmaya dedi ki...

@sufi: sahiden de öyle aslında. büyürken aynı anda küçük kalmak. hatta büyürken küçülmek gibi birşey bu sanki :)) çok teşekkürler güzel dilekleriniz için. sevgiler selamlar da bizden sizlere :))

@korhan: vallaha bir taşla iki kuş vurmuş olduk işte oh mis :)) çok teşekkürler :))

@efsa: tabiki öyle :)) bak ya kıskançlık da yaparmış kardeşim benim. tamam bir dahaki doğumgününde de sana yazarım artık olur mu :))

@Brajeshwari: arkadaşında sana sevgi ve selamlarını iletiyormuş. hatta isterseniz ben çekileyim aranızdan fazlalık yapmayayaım da siz rahat rahat konuşun olur mu :))

bariisss dedi ki...

Tabi ablaların her zaman güzel şeyler söylemediğini de hatırlatayım sana ablacımm :)

beenmaya dedi ki...

@bariisss: ee abla olmak böyle bişi hem döveriz hem severiz canım :))

Nily dedi ki...

söylenecek her şeyi söylemişsin, tam bir abla gibi:)) bize de mutlu yıllar dilemek kalmış.. yeni yaşında her şey gönlünce olur umarım.
kardeşim olsa bir mutlu yıllar diyeceksin amma uzattın lafı derdi ama ben çok sevdim bu yazını abla olduğum için galiba:))

beenmaya dedi ki...

@Nily: ablalar aynı olduğu gibi sanırım kardeşlerde aynı bu konuda bknz: bariisss'le yorumlaşmamız :))

benimki de güzel olmuş sağol dedi sadece :))

Hayatın Ortasında dedi ki...

Ne güzel bir doğum günü hediyesi bu :) Yani, bunları okuyupta hâlâ hediye bekliyor olabilir mi ? orasına karışmam :))
yüreğine sağlık..

Elif dedi ki...

güzel ögütler vermişsin kardeşine inş. senin ögütlerını tutar..
kendı içimizdeki yalnızlıgımıza mahkum olmaz..
nice yıllara ve sevgıyle..

beenmaya dedi ki...

@Hayatın Ortasında: valla bekledi ve hatta hediyeside alındı :))

beenmaya dedi ki...

@Elif: tutmak yerine genelde yaşayıp da öğreniyor ya insan. en azından bizler öyle yapmadık mı :))
teşekkürler sevgiyle...

stickman dedi ki...

halının üstünde oyuncakları yaymış oynarken, kırmızı araba için kavga ederken, aynı halı üzerinde dünya meseleleri, iş-güç, ekonomi, aşk konuşmak :) sonra o günleri hatırlayıp, o kırmızı arabayı evin derinliklerinden bulup çıkarmak, 5 dklığına tekrar çocuk olmak :) vııınnn vıııınnnn

Brajeshwari dedi ki...

beenmaya, Olmaz !! :)

özledim seni..

beenmaya dedi ki...

@stickman: işte bu kadar kısa ve öz :)) ve de güzel tabi...

beenmaya dedi ki...

@Brajeshwari: olmasın tabi cık cık cık. kıskanıyoruz yani :))

sahiden mi :))

AbRaXaS : Derman Akşit dedi ki...

Mutlu yıllar kardeşineee
Çok şanslı, hayat ona senin gibi bir abla hediye etmiş.
Sevgiler.

muet dedi ki...

yaklaşık dört saat önce kızkardeşi nişanlanan bir kişiye cuk oturdu yazın..

müteşekkirim..

gidip kardeşimle konuşayım biraz :D

malum, hayat zor - hep mücadele.

Siminya dedi ki...

seni özledim mayaaaaaaaaa :) yazıyı okumadım şu an dişim ağrıyor ama ağrım bitince okumayı çok isterim, öptüm meleğim.

beenmaya dedi ki...

@ AbRaXaS : Derman Akşit: teşekkür ederim canım umarım öyledir sağolasın :))

@muet: valla yazdıklarım gerçekten bir işe yaradıysa çok sevindim. nişan için hayırlı olsun dileklerimi iletiyorum. ve de kardeşle olan konuşmanın sıcacık ve güzel geçmiş olmasını :)) sevgiler selamlar ve teşekkürler benden :))

@siminya: canım benimm bende özledim seni çok hem de. okuma yazıyı falan boşver. sen bana ses ver yeter. geçmiş olsun çok bu arada. dişçiye gitmeyi de unutma :))

özlem dedi ki...

İyi ki doğmuş kardeşin ve iyi ki senin gibi de bir ablası olmuş canım:)
Sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

@özlem: çok teşekkürler canım benim çok sağol.sevgiler bizden...

Belgin dedi ki...

"Ve düştüğünde diz kapakların değil, yüreğindir artık kanayan, yaralanan. Şanslıysan eğer bir dost eli, bir aile sıcaklığı dindirir biraz olsun sızını."
O ne zaman düserse, düssün onu kaldiracak ve yaralarini saracak dag gibi ablasi var arkasinda:)
Biliyorum, imkansiz ama insallah düsmez hic bir zaman:)
Dogum günü kutlu olsun kardesimizin:)
Sevgiler

beenmaya dedi ki...

@Belgin: olur ya ablasının akllı karışıksa o zamanda böyle güzel yürekli dostlar var etrafında öyle değil mi :))

canım benim çok teşekkürler...

7.oda dedi ki...

"Büyümek böyle bir şey işte kardeşim. Zaman sınırı olmayan oyunlardan çıkıverip de ansızın, hayatın tam orta yerinde buluvermek kendini."

bir cümleyle ne de güzel özetlmişsin aslında hayatı..
artık herşeyin bir zaman sınırı var değil mi?
ama kardeşliğin yok sınırı.. en güzeli de bu..

beenmaya dedi ki...

@7.oda: zamanın işleyemediği, sınır koyamadığı şeylerden biri belki de...