Pages

GİDERKEN...

5.08.2010
çok değil, birkaç parça eşya aldım yanıma sadece
birkaç kitap, bir defter ve bir kalem...
dilimin ucunda en sevdiğim şarkılar var bir de...
daha şimdiden yazılacak kelimeler birikmeye başladı üstelik
aklımda ve yüreğimde...

aşk’la gidiyorum
ve aşk’la döneceğim.

10 gün sonra görüşmek üzere...


Görsel: Deviantart

40 sayfa ekleyen:

Ateş Böceği dedi ki...

güle güle git akla sevgiyle :)) öyle de gell

Sazan dedi ki...

Güzel günlerin, unutamayacağın anların, huzurlu tatillerin olsun...

Haber et sık sık...

Öperim kocaman...

Elif Gizem dedi ki...

Huzurlu günler diliyorum mayam. Güzel yüreğine iyi bak ve onu sağ salim getir... Çok öperim. İyi yolculuklar...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

seninleyim....

Prometheus dedi ki...

aşk ile git, şevk ile yap ne yapacaksan:)

öykü dedi ki...

Özleyecegız senı cok..

Guzel zamanlar gecır...
dınlen ve mutlu dön...

sevgılerımle.

y. dedi ki...

hiç özlemeyeceğim seni, dyeceğim ki kendi kendime, aşka gitti o, gidişi bundandır.aşka bulanasın daha ne diyeyim, öperim.

beenmaya dedi ki...

@Ateşim Böceğim: sen de özle beni ama tamam mı :))))

teşekkür ederim canım benim...

beenmaya dedi ki...

@Sıradan Bir Sazan: umarım canım benim sana birkaç günde bir rapor da veririm merak etme :)))

öperim...

beenmaya dedi ki...

@Elif Gizem: sen de dikkat et kendine ve yüreğine. bak ben hissederim hissediyorum biliyorsun ona göre :)))

bu arada 21ini de iple çekiyorum :))

beenmaya dedi ki...

@bed@rdem: biliyorum ki...

beenmaya dedi ki...

@Prometheus: ahaha bak bunu sevdim teşekkür ederim :))

dönünce görüşmek üzere :)))

beenmaya dedi ki...

@öyküm: ben de sizi özleyeceğim. dikkat et kndine ve yüreğine emi :)))

öperim...

beenmaya dedi ki...

@y: hiç özleme beni. nerede ne yaptığımı hisset yüreğinde ve sonra kocaman bir tebessü et. üzerine ben okuyamasam bile güzel dizeler seç...

daha ne isterim ki :)))

görşmek üzere...

sadeceselin dedi ki...

seni seviyorummmmmm iyi yolculuklar bebeim :)

beenmaya dedi ki...

@Galadriel Ar FeinieL: canım benim gitmeden görüşemedik ama dönünüce görüşürüz artık olur mu :))

öperim...

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Madem oyle "ask"la donuluyor, yerini soyle biz de gelelim....
:-))

cem dedi ki...

dejavu...

herkes mi gidiyor tatile yahu.

(iyi tatiller)

Yeşim Özdemir dedi ki...

Nereyeeeeee?

nox dedi ki...

güle güle git
güle güle gel,
iyi dinlenmeler,
buraları merak etme,tv'yi kapa,
havalar belki biraz serinlner,kendine iyi bak,11-16 arasına dikkat,terli terli buzlu su içme,hoşçakal

beenmaya dedi ki...

@Mehtap Pasin Gualano: "aşk" yanındaysa gittiğin ya da döndüğün yeri ne önemi var ki güzel yürekli kadın :)))

teşekkürler...

beenmaya dedi ki...

@gereksiz adam: sanırım öyle :)) e ne yapalım gereksiz sıra bizde :))

döndüğümde görüşmek üzere :)))

beenmaya dedi ki...

@ben: yüreğimin götürdüğü yere desem :))))

beenmaya dedi ki...

@beyazmavi: teşekkürler :)))

görüşmek üzere...

coffeé dedi ki...

aşkla, deniz kokulu dön olur mu? iyi tatiler :)

kapalııı dedi ki...

geri dön kesinlikle ;) kelimelerin de dönsün;) aşkla' dönün huzura kavuşmuş bir aşkla ^^

Travis dedi ki...

eksik bir şey mi var?

saliha dedi ki...

gelme gelme hazır gıtmışken huzura kavuşmuşken gelme ....
anlamsız gereksiz konuşmalara tanık olma :)))


ama gelsen gel ön koltukta oturmaktan sıkıldımmmmmmmmmmmm))))))

7.oda dedi ki...

yüreğinde aşk, yanından defter ve kalemin varsa, herşeyin var demektir. harika döneceğine eminim :)

Antipatik Yazar dedi ki...

Güle güle git ve güle güle gel Beenmayam!
Eğlenceli zamanlardan ibaret,
Mutlu günler geçir...

Ve erken gel!

Bu özlem işte ;)



Bir gittim dinlenmeye, geç geldim. Sanada uğramasın bu dinlenme isteği.
Çünkü ne kadar dinlenirsen dinlen. Yorgun olarak başlıyorsun yeni bir güne

mor kedi dedi ki...

bi deneemmm mayamm kolarını aç kocaman öyle git...
geldiğinde de burda bir çift kocaman kol seni bekliyor olacakk...
hoş git
hoş gel...
aşkla gel=)

beenmaya dedi ki...

@coffeé: döndüm döndüm hem de aynen dediğin gibi döndüm :)))

beenmaya dedi ki...

@b.n.n: döndüm döndüm merak etme :))

beenmaya dedi ki...

@Travis: daha ne olsun öyle değil mi :)))

beenmaya dedi ki...

@saliha: ön koltuk senin olsun almayayım ben :))

beenmaya dedi ki...

@7.oda: :))))

beenmaya dedi ki...

@Antipatik Yazar: sen nerelerdesin yahu ben geldim hadi sen de gel artık :)))

beenmaya dedi ki...

@mor kedim: hoş geldimmmmmmmm :)))

Ful yaprakları dedi ki...

uamrım çook güzel geçmiştir tatilin :D

beenmaya dedi ki...

@Ful yaprakları: çoook güzel geçti teşekkür ederim canım benim :)))