Pages

AL BENİ SEVECENLİĞİNE

9.10.2010
Ben sevdayım, al beni sevecenliğine
Ben gülüm, dallarına aşıla beni
Çocuğum ben, göğsünde büyüt
Umudum ben, düşüncende geliştir.

Acıyım, gerçeği ararsan bende
İnancım, coşkuyu yaşarsan bende...


ŞÜKRAN KURDAKUL

Görsel: Deviantart

13 sayfa ekleyen:

cüneyt uzunlar dedi ki...

çok güzeldir şarkısıynan çok...

aysema dedi ki...

Ah umutu büyütebilsek düşüncelerimizde.
Sevgiler...

beenmaya dedi ki...

@cüneyt uzunlar: teknik bir sorun oldu şarkıyı ekleyemedim bir türlü ama dediğin gibi ezginin günlüğü'nden bir de şarkısı dinlenmeli...

beenmaya dedi ki...

@aysema: vazgeçmesek büyür mutlaka vazgeçmesek...

iyi olman dileğiyle...

ayşegül dedi ki...

'Ben sevdayım,al beni sevecenliğine' .. Bu cümle benim olsun,bana olsun :)) öperim çok..

Elif Gizem dedi ki...

Sadece sevecenliği barındırabilsek, aşklar ne güzel olacak. Neler katıp katıştırıyoruz oysa içine.

beenmaya dedi ki...

@AyŞeGüL KuŞ: senin olsun, sana olsun o halde :))

beenmaya dedi ki...

@Elif Gizem: ve tüm katıp karıştırdıklarımızla sevecenliği yok ediyoruz ya işte...

sufi dedi ki...

Sen kuru dallarımıza aşılanmış bir gülsün zaten gülüm.Sevgilerimle.

beenmaya dedi ki...

@sufim: o nasıl söz can sufim senin o kocaman yüreğin varken ben nasıl bir gül olabilirim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

"Acıyım, gerçeği ararsan bende
İnancım, coşkuyu yaşarsan bende..."
Bayıldım bu cümleye bayıldımmm:)

beenmaya dedi ki...

@özlem: ezginin günlüğünden bir de şarkı halini dinle derim ben :))

Adsız dedi ki...

A Selection Of Free Male Nude Celebrity Photographs. [url=http://articlesgate.co.cc/ArtsEntertainment/celebrity-stolen-dvds.html]articlesgate.co.cc[/url]