Pages

BENDİM

24.06.2010
Dalgalanmış deniz bendim kendi içimde
Sonra yorgun düşmüş denizlere dönüşen
Ormandım,
Ağaçlarım düş ağaçlarından sıktı.
Tan yeriydim
Göğsüm bağrım payını aldı güneşten
Yanım yörem aydınlığa çıktı.
Gece de bendim
Uzak uzak yıldızları getiren
Su da bendim tarlanızda
Elinizin altında kitaptım
Penceredeydim odanızda
Kurşun geçmez dizeler çiçeği
Özgürlüğüm benim
Canımın saksılarında büyüdü
Ayıplara gömülen çağınızda


ŞÜKRAN KURDAKUL


Görsel: Deviantart

4 sayfa ekleyen:

cem dedi ki...

şimdi özgürlük o çağda kayboluyor yavaş yavaş... üstelik kimse farkında değil, daha çok özgür olduğunu düşünüyorlar...

beenmaya dedi ki...

@cem: daha çok özgür olmaya çalıştıkça özgürlüğü daha çok kaybetmek. evet şu anda yaşanılan da bu olsa gerek...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

"Özgürlük" keşike hiç kaybetmesek.
Çokgüzeldi canım ve çok anlamlı.

beenmaya dedi ki...

@özlem: gerçekten de çok güzel bir şiir arkadaşım...