Pages

OKUMADAN GEÇEMEDİKLERİM

26.06.2010
Sevgili Kara Kalem’den Trendy Blog Award adında bir ödül geldi. Kendisine tekrar teşekkür ederek ben de beğenerek okuduğum 10 bloga bu ödülü iletiyorum. Aslında sol sütunda “umur” başlığı altında yer alan her blog benim okumaktan keyif aldığım ve beğendiğim isimlerden oluşmakta. Dolayısıyla bu anlamda seçim yapmak da oldukça zor oldu. Aşağıda -herhangi bir sıralama olmadan- isimlerini göreceğiniz 10 blog bana göre okunmadan geçilmemesi gerekenlerden. Neden derseniz ben de size bloglara girin ve okuyun derim. Sonrasında eminim ki siz de bana hak vereceksiniz.

Ödülün kuralları:

*Blogunuzda ödülle ilgili bir post yayınlamak (size ödülü veren kişiye teşekkür etmek)
*Postunuzda ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşınızı belirlemek
*Postunuzda ödülün logosunu yayınlamak ( trendy treehouse URL linkini vererek)
*Ödülü verdiğiniz 10 blogcuya aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya haber vermelerini sağlamak

Ve benim ödüllerim:

23 sayfa ekleyen:

cüneyt uzunlar dedi ki...

sevgili maya, bu ödül işi oldum olası beni zorlamıştır...

ödül almak sevindirmez beni...

hoşuma gider biraz ama sıkıntı basar hemen...

bunun dışında ödüllendiremem sadece beğeneibilirim ki bu kesinlikle subjektif bir yaklaşımdır...

sevilmek, alakadar olunmak her çocuk gibi bana da yeter...

ve tabi bilmukabele...

beenmaya dedi ki...

@cuneyt uzunlar: vereceğin cevabı bildiğimden ve benzer düşüncelerde olduğumdan gülümseyerek okudum yorumunu. dediğim gibi benimki nacizane... :)))

ve teşekkürler. yazdıklarınla, paylaştıklarınla bana kattıkların için...

dilerim hep devam eder...

sana ve güzel ailene sevgiler...

efrasiyab dedi ki...

çok teşekür ederim beenmaya. ilk defa böyle bir ödül kazandım:) alış veriş merkezlerindeki 50 liralık alışveriş yapana verilen araba çekiliş kuponlarından, magnumun lamborjinisinden ve en son nescafenin verdiği auidilerden sonra ödüllere küstüğüm bir vakitte bu ödül beni tekrar gazladı:)

Brajeshwari dedi ki...

canim sagol.
artik ödüllerime sadik kalacagim
en kısa zamanda yazacagim..

öperim kırmızı kafa...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Kutluyorum :)
Sevgilerimle

moroccom dedi ki...

iyi ki varsın...

beenmaya dedi ki...

@efrasiyab: :))) dalga geçmeeeeeee :)))

benimki bir ödülden ziyade gerçekten iyi yazan, güzel yazan, okumaktan vazgeçmediğim kalemlerin isimlerini keyifle, gururla dile getirmek aslında...

ve de teşekkürler bunca zamandır bana kattıklarına...

beenmaya dedi ki...

@Brajeshwari: kırmızı kafada seni öper hem de kocaman :)))

beenmaya dedi ki...

@Dalgaları Aşmak: teşekkürler ve sevgiler benden :)))

nox dedi ki...

Maya sen bu ödülü sonuna kadar hak ettiğii yine gösterdin;nasıl mı :))

"Postunuzda ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşınızı belirlemek" :)farkında mısın çaktırmadan sayıyı 11 yapmışsın,bence de 11 olmalı sayı :)

umur'da olmak da ayrı ödül benim için :)sağlıcakla mutlu kal

beenmaya dedi ki...

@beyazmavi: çaktırmadan değil gayet de çaktırarak yaptım ben onu :))

şaka bir yana Boş Arsa ve Açık Koyu; her iki blogda aynı kişinin; sevgili Cüneyt Uzunlar'ın. birini yazsam diğerinin hatrı kalır diyerekten ve nasılsa tek bir sahipleri olduğunu bilerekten ben de bu şekilde yazmayı uygun gördüm. yani benim gözümde o sayı hala 10 :))

nox dedi ki...

hmmm,
o zaman senden köfte ayran isteyeceğim zaman "sadece köfte iste beyaz, ayranı yanında zaten getirir :)" diye düşünmüştüm, nasılsa bir gram sevgi verdiğinde 5 ton sevgi ile dönen biri var karşımda:)tamam o zaman, sevgide artırım var ama sayı ve ayranda artırım olmayabileceği aklımda durrsun;)
ayran yokmu abla,hoşçakal

nox dedi ki...

10 ayrıca maradonanın frma numarası :)sağlıcakla mutlu kal, o 10 isimden tıkladıklarım gayet başarılı sayfalara sahip, diğer umur'lar gibi;hoşçakal

beenmaya dedi ki...

@beyazmavi: ya ayran yoksa :)))

beenmaya dedi ki...

@beyazmavi: :)))

nox dedi ki...

11 gündür kolalı içecekler içmiyorum, kemik erimesi,diş çürümesi,kansorejenlik vs vs ile yeterince yüzyüze kaldım-sıkı içicilerdendim-

ayran yoksa bi koşu bakkaldan yoğurt alıyım,sen mikseri çıkar, suyu buzdolabına attım bile :))

çözüm bitmez değil mi ;tebessüm ve sevgi ve saygıyla:)

beenmaya dedi ki...

@beyazmavi: tamam anlaşıldı o zaman :))

beenmaya dedi ki...

@adsoy: sen de öyle...

beenmaya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
7.oda dedi ki...

senin gibi kelime üretkeni (öyleki bazen kelimelerin bile senden habersiz başka kelimeler üretiyorlar, ve ben onlarla oynamayı da çok seviyorum) bir kadından bu ödülü almak gurur verici.
beni her daim taşıdığın farklı dünyalar için ve ödül için teşekkürler :)

beenmaya dedi ki...

@7.oda: o gurur bana aittir canım benim ve en çok teşekkür de benden sana...

kocaman öperim...

Vladimir dedi ki...

Buralarda yoktum biliyorsun.. Gecikmiş bir teşekkürü kabul edersin umarım. Yazdıklarının okunduğunu bilmek, ve adının ya da lakabınn anılması çok güzel. Teşekkür ederim arkadaşım. Sevgiler.

beenmaya dedi ki...

@Vladimir: senden geldikten sonra her türlü teşekkür kabuldür arkadaşım gecikmek ne demek :))

asıl teşekkürler benden...