Pages

DÜŞ

17.02.2009
Uyuduğum, bir düştü. İçine giriverdiğim, ansızın. Sığamadığım. Yüreğimi sığdıramadığım. Zaman şimdiki kadar yakın, hiç gelmemiş kadar uzak. Habersizdi sevmeler o günlerde. Belirsizdi. Gerçek yoksunuydu bilmeler. Ve kendimden bile esirgediğim cümlelerim vardı, anlamları saklı, özneleri gizli...

Uyandığım; göz kör, dil lal, dört duvar sağır. Üstü açık kalmış bir yürek. Uyku sersemi bir zaman ve alıp başını gitmeler...Şimdiler kayıp, geçmiş hiç yok. Söylenmemiş bir yalanın gerçekliği kaldı yüreğimde. Ve bir düşün hiç silinmeyecek izi. Ve ağır, ve soğuk, ve karanlık...

Düş’tün.
Düş’ümdün.
Gerçeğinden uzak
Uzak olduğun kadar benim...
Düştün, kayıp gittin ellerimden
Gerçek oldun
Kırılıverdin...

Şimdilerde
Olmayan gözlerinden bakıyorum da kendime
Düşüyorum uçsuz bucaksız
Senin gibi
Üşüyorum.

Düştüğün yer öyle açık seçik ki
Eğilipte baktığımda
Kendimi görüyorum...


Görsel: http://c0ug.deviantart.com/

40 sayfa ekleyen:

Seyyah dedi ki...

düşme
düşürme
ama düşün
ve hep düşle
sarıl düşlerine
sakın ola üşütme

Evren dedi ki...

uyuruz düş görürüz bu normal de, uyanınca düş hala devem ediyorsa işte bu çok fena, olumsuz anlamda... kendimi gördüm yeniden her kelimende ki bu çok fena ama olumlu anlamda :)

coffeé dedi ki...

"Düş’tün.
Düş’ümdün.
Gerçeğinden uzak
Uzak olduğun kadar benim...
Düştün, kayıp gittin ellerimden
Gerçek oldun
Kırılıverdin..."

benim de düş'üm vardı, senin bahsettiğin gibi. gerçek olamamsından yakındığım... gerçek olduğunda benim içimdekiler dğş oldu, srdındsn el sallamaya bile cesaret edemediğim...

belki de senin dediğin gibi o gerçeklikte kendimi gördüğümdendir, elimim şimdi kalkamamsı....

coffeé dedi ki...

oruç aruoba'nın ile'sin de dediği gibi:

"Sen benim düşündüğümsün...
_ Keşke gerçek olabilseydin; olamadın, ne yazık ki..."

kırmızılı dedi ki...

düş-mek ten gelen bir kök olduğundan belki
her düş
düş-ürür bizi
canımızı yakar...

efsa dedi ki...

Düşlere ve düşmelere diyecektim ki benzer sözcükleri nily söylemiş, üzerine ekleyecek bir şeyim yok benimde :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

düş-tüm...Düş-ürdün...Ben senli bir düş-tüm senin yokluklarına yamaladığın...ben senin içinde bir düş-tüm...Acı anıları yok etmek için seçtiğin...Ben bir düş-tüm seninle her anı yaşayan...ben bir düş-tüm güleç yüzünle sevişen...ve ben bir düş-tüm...Sen beni düşerken neden tutmadın...

Ful yaprakları dedi ki...

Düştüğün yer öyle açık seçik ki
Eğilipte baktığımda
Kendimi görüyorum...

İşte en çok bu satırları beğendim..

serencam dedi ki...

Senin yüreğinde söylenmemiş bir yalanın gerçekliği,benim yüreğimde söylenmiş bir yalanın bezginli..ve kini..

ELİF dedi ki...

Elimizde bir düş kalmıştı,
Onuda düşürdük.
Kendimizi yazamaz olduk,
Mutlu oldugumuz düşlerimize...

Adsız dedi ki...

Üstü açık o yürek hakediyor sıcak ve şefkatli bir yürek tarafından sarılıp sarmalanmayı...Ama biliyorsun ha dedin mi olmuyor böyle şeyler hayatta...Beklemek gerek, sabırla...

Unknown dedi ki...

Dilime düş,
düşümde düşündürme,
dişimde
ince bir sızı
ile
düşler-imi
çekme.
Tek mülkiyetim
hayallerim.
Ve sana olan
imlerim...

...bu satırları uyandırdı. Sevgi bencilliktir fikrimce. Güzel betimleme ile birlikte imgeydi sevgili beenmaya. Kalemin daim olsun.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

yine beni alıp götürdün uzaklara canım. Yine ve yine çok güzeldi. Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

dizelerde de döktürmüşsün beenmayacım... güzel düşlerin gerçek ola...

YAZANA DAİR dedi ki...

sizi bir yerden tanıyor muyum?

sufi dedi ki...

"Truman show" daki gibi düşe düştüm düşünle...Sevgilerimle dilek.

Biraz dedi ki...

Cocukluk anıları ıle ılgılı yolladıgın mımı yayinladim...zamanin olunca bakarsan sevinirim.
:) Tesekkurler:)

efrasiyab dedi ki...

okudum da şimdi bu yazıyı, içimde bir aşk yıkıldı yine. çok güzel ifadeler bunlar. sanki ben bu yazıyı okumadım, o beni okudu.:)

tutsak dedi ki...

Düşüncelerimi
Düş e yazmışım
Düşümü düşünürken
Düşeyazmışım.:)
Sevgiler

Ker3m dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
papagangibi dedi ki...

bir şiirin üstüne aynı cümleleri kurmak zormuş. silinen yorumla birlikte gittiler. o yüzden bir kez daha okudum. ve evet bir düş'ün en güzel cümleleri bunlar...

sevgiler

beenmaya dedi ki...

@Nily: gerçekleşen düşlere diyorum bende o halde...sevgimle...

@Evren: sen uyma bana be güzelim olumlu bile olsa :)))

@coffeé: gerçek olduğunda bitiyor mu sahiden tüm güzelliği bitiriyor muyuz yoksa farkına bile varmadan...

beenmaya dedi ki...

@coffeé: gerçek olunca düşünülmez mi peki hiç bilemedim...

@kırmızılı: yoksa düşüren biraz da bizler miyiz hani gerçek olduğunda taşıyamadığımızdan...

@efsa: benim var ama misal öperim seni :))

beenmaya dedi ki...

@yalnızlık okulu: gerçekliğini sorgulamak için belki de kimbilir :))

@Ful yaprakları: ama düşmeyin ikinizde :))

@ilham perisi: perim senin yüreğinde kin barınamaz olsa olsa geçici bir kızgınlıktır o...

beenmaya dedi ki...

@Elif...den: gerçeklere mi yenildik bu kadar çok yoksa fazla mı düş kurduk acaba...

@Maviye Yolculuk: banaysa eğer bu güzel sözlerin şımarırım hemen ve çok teşekkür ederim. dediğin gibi beklemek gerek hem de sabırla...

@LiberterKedi: o yüzden herkes bildiği gibi sevmenin günahlarını ödüyor ve de ödetiyor öyle değil mi...sağolasın sevgili kedi...

beenmaya dedi ki...

@Muhabbet Çiçeği: teşekkür ederim çiçeğim...

@Flame: hepimizn canım hepimizin...

@yazana dair: aynaya bakıyor olmayasınız :))

beenmaya dedi ki...

@sufi: kırılmayacak düşlere o halde hep birlikte...sevgimle...

@Biraz: beklediğim gibi çok keyifliydi sağolasın arkadaşım...

@efrasiyab: yıkılmasın desemde yıkılıyor işte. yine, yeni, yeniden kurmak lazım...sağoalsın...

beenmaya dedi ki...

@tutsak: okurken düşe kalmışım bende, düşüne bir yerinden ortak olmuşum kendimce sağolasın...

@papagangibi: neyseki silinmeden okumuştum ve inan çok güzel geldi :))

sevgiler benden...

Adsız dedi ki...

bu güzel şiirlerini belki birgün bir kitapta toplar ve daha fazla kişiye ulaşırsın...

blog okuyucuları ile sınırlı kalmamalı ... kesinlikle ...

beenmaya dedi ki...

@hülyakonar: canım sağolasın bu güzel sözlerin için. öyle bir düşüncem yok aslında. sizlerin beğeniyor olması yeter de artar bile sevgilerimle...

Barbygirl_here dedi ki...

düş kirintilari icinde acili, sancili bir uyanis daha...
her düşun derinine baktiginda kendindir gordugun aslinda ve her düş insana bir ayna...

bazi aynalarsa gelecegi asla gostermez yansimasinda :(((

....

yine cokkk guzeldi sevgili beenmaya...

beenmaya dedi ki...

@FerahFeza: senin yorumun çok daha güzeldi ama...sağolasın. sevgiler :)))

s.pelitli dedi ki...

ki kendini gördüğün o aynalar
adı konulmamış zamanlarda
avuçlarımın yırtığından taşmışlardır yüzüne

dert değil
bakmadan görülebilir baharın rengi
ve o esintiler
ne kadar gerçek

beenmaya dedi ki...

@altkat: bakmadan da görülür elbet sadece istedikten, hissettikten sonra...sağolasın...

coffeé dedi ki...

:) onu ben de bilemiyorum ki.....

beenmaya dedi ki...

@coffeé: bilen bilmeyene haber versin o zaman anlaştık mı :))

Tayfun dedi ki...

Kızmayacağım bu kez damlalara
Ve bırakacağım
Biraz gözlerimden düşsün

Tutmayacağım cümlemi
Çözeceğim iplerini
Ki özgürce dilimden düşsün

Zorlamayacağım kapısını
İşgal altındaki kalemin
Bekleyeceğim, kendiliğinden düşsün

Anladın değil mi?
Yine,
Bu gece de,
Kalbimdeki tek düşsün…

beenmaya dedi ki...

@Tayfun: ne diyeyim bilemedim harikaydı bu dizeler...harikasın...

7.oda dedi ki...

Düş’tün.
Gerçek’tin

Düş’ümdün.
Gerçeğimdin.

Gerçeğinden uzak
Düşlerinden uzak

Uzak olduğun kadar benim...
Uzak olduğun kadar benim…

Düştün, kayıp gittin ellerimden
Gerçektin, kayıp gittin ellerimden

Gerçek oldun
Düş oldun

Kırılıverdin...
Uçuverdin…


Şimdilerde
Olmayan gözlerinden bakıyorum da kendime
Şimdilerde kaybolan gözlerinden bakıyorum da kendime

Düşüyorum uçsuz bucaksız
Senin gibi
Üşüyorum.
Kalıyorum olduğum yerde,
Sana inat
Donuyorum.



Düştüğün yer öyle açık seçik ki
Uçtuğun yer öyle karanlık ki

Eğilipte baktığımda
Kendimi görüyorum...
Gözlerimi kapatıp da baktığımda
Kendimi Görüyorum


:)

beenmaya dedi ki...

@7.oda: güzel olmuş yahu hem de pek güzel :)))