Pages

UMUR'A ÖDÜLLERİM...

16.02.2009
Sevgili Bariisss; Cimbakuka; Çalıkuşu-Flame; Efsa; Elif...den; Evren; feanor; Fulyaprakları; Hülyakonar; kelebenk; LoLLa; Mehtap P.G; Muhabbet Çiçeği; sLn; Sufi Saja; thesaurus; Vladimir

Ödülden ziyade aklınızda ve yüreğinizde olmaktır benim için önemli olan ve öyleysem eğer ne mutlu bana. Aklımda ve yüreğimde olduğunuz için bu ödül aynı zamanda benden de sizlere gitsin...

Kurallara göre alınan ödülün 7 kişiye daha verilmesi gerekiyormuş. Ama ben aldığım ödül sayısına dayanarak ve hoşgörünüze sığınıp kendimce bu kuralları bozarak, her bir isim bende kendince bir yer edindiği için “umur” listemdeki herkese bu ödülü iletiyorum...

İyiki varsınız, yazıyorsunuz ve ben sizi okuyorum

34 sayfa ekleyen:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bana bile vermiş ödül :))))

canım arkadaşım benim :)))

Pilli Petro dedi ki...

heh bol ödüllü olacağını biliydum iyi ki yollamamışım :))

iyiki seçmemişsin çok zor oluyo 7 ne yaw 70 olsa neyse :))

coffeé dedi ki...

aklımızda ve kalbimizdesin kiiiiii :):):):)):)

teşekkür ederiiizz :)

Evren dedi ki...

sen ödülsün hayata dedim ya ödülsün işte...

efsa dedi ki...

(: mırrr mırrrr

Maryjade dedi ki...

umurunda olmak güzeldi, ödülünü almış olmak ise ayrı bir güzel...tşk.ederim sana ve kocaman sevgi dolu yüreğine...

buraneros dedi ki...

En büyük ödül sen olduğun için, söylenecek çok şey olsada söylediklerine;başka bir şey söylemeyeceğim:)))

kelebenk dedi ki...

en büyük ödül de benden sana gelsin. bu kadar güzel yazdığın için!

tutsak dedi ki...

Diğer dostlarında söylediği gibi en büyük ödül bizim için sizlersiniz ve yazdıklarınız ve de yorumlarınız.Umurunuzda olmak dışında hiçbirşey umurumuzda değil:))
SEVGİLER

Arzu Eylem dedi ki...

Canımın içi-dışı ve de herşeyisin bunu daha önce de söylemiş miydim:))

beenmaya dedi ki...

@yalnızlık: valla sana bile verdim onca devamsızlığa ve üstüne üstlük beni ayar etmene rağmen :)))

@Bekriya: oldum olası sevmemişimdir şu seçme işlerini hem baksana zaten çok hakkım var bende herkesi seçtim :))

@coffeé: biliyorum kiii :)) sana bahsettiğim yazıyı daha sonraya sakladım bu arada haberin olsun canım...

@Evren: :))) bak bu da aşkam gülüşü oldu nasıl ama ödülden ödüle ödülden ödüle ses ver :))

@efsa: seni gidi pisicik seniii :))

beenmaya dedi ki...

@Maryjade: burası dışında da öyle olduğunu biliyorsun zaten :)) bu arada bu sanırım ilk oldu hayırlı olsun ve de hoşgeldin :))

@buraneros: o zaman ben şımarma hakkımı kullanabilir miyim en azından bugün gece 12ye kadar sonra kabağa dönerim :))

@kelebenk: bak az kaldı şımarıcam ama :))) teşekkür ederim güzel kelebenk güzel yüreğin için...

@tutsak: bu yorumdan sonra artık tamamen şımarmış bulunmaktayım bilginize. ama söz verdiğim gibi sadece gece 12ye kadar :)) şaka bir yana teşekkür ederim. sizler de iyi ki varsınız...

@Arzu'm: söylemedin varsayalım sen yine söyle hep söyle olmaz mı :)))

akilliigne dedi ki...

selam kırmız günlük
sürekli takip ettiğim ve yazıların dan büyük keyif ve feyiz aldığım sitelrin başında bunu(blog ödülü) görmek ve karşılığında anılmak dağrusu çok güzel ve de
ne güzel bir alka yazmanın paylaşmanın karşılığı derinleştikce sevgiye dönüşmesi önü alınmaz bir hızla gittiğin yerlerde bunun görünmesi...

başrılarının devamı dileğiyle
sevgilerimle

beenmaya dedi ki...

@akıllıiğne: bu halka hepimizden oluşuyor arkadaşım ve bunun bir parçası olmak gerçektende benim için onur verici...hislerimizin karşılıklı olduğunu söylememe gerek yok sanırım. sevgiler arkadaşım...

Adsız dedi ki...

teşekkür ederiz efendimmm

beenmaya dedi ki...

@Çalıkuşu: asıl biz teşekkür ederiz efenim varlığınız için...:))

Seyyah dedi ki...

esas sen iyi ki varsın ve iyi ki yazıyorsun Arımayam:))

coffeé dedi ki...

hımmm.. pekala :):):)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım blog adresimde küçük bir değişiklik yaptım. Bundan sonra blog adresim;
http://muhabbetcicegim.blogspot.com/

Sonuna sadece bir 'm' harfi geldi. Değiştirirsen sevinirim. Sevgiler.

serencam dedi ki...

Bir şımarık gördüm galibaaa..Tabiki yüreğin güzel o yüzdende herkes sana ödül vermiş Kırmızııım...:))

beenmaya dedi ki...

@Nily: uçuklu şiş gözlü arı maya öpsün seni yüreğinden olur mu :))

@coffeé: :))))

beenmaya dedi ki...

@Muhabbet Çiçeği: hemen değiştiriyorum canım...sağoalsın...

@perim: evet evet o şımarık benimmm :))) ve çok teşekkür ederimmm :)))

Adsız dedi ki...

İyi ki sen de varsın, iyi ki kaleminin sesi yüreklerimize kadar işliyor...Teşekkürler...

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ dedi ki...

eneeee bana da gelmiş ödül he mi =))))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence d ecanım, iyi ki yazıyorsun, iyi ki yazıyoruz ve hep yazalım.
Sevgilerimle.

beenmaya dedi ki...

@Maviye Yolculuk: asıl teşekkürler benden canım benim sağolsun...

@prettyinpink: he valla sana bana ona herkeseeee :)))

@özlem: evet hep yazalım :))

Cimbakuka dedi ki...

İlk kez biri gördü beni.

Duygusal dakikalar yaşıyorum :D

Teşekkürler efendim.

beenmaya dedi ki...

@Cimbakuka: aşkolsun ben seni hep görüyorum ya :)) erkek tarafıyız demedik mi ne kaldı ki şurada mayısa :)))

Hülya Konar dedi ki...

sende iyiki varsın Beenmaya.

beenmaya dedi ki...

@hülyakonar: az önce öykü'nün bloguna yazmıştım ama hemen buradan da sana geçmiş olsun dileklerimi ileteyim. dikkat et kendine. acil şifalar dilerim arkadaşım...

feanor dedi ki...

bir adet de benden aldın kırmızım; update et bakiim? :)

beenmaya dedi ki...

@feanor: hımm hemen yapıyorum :)))

7.oda dedi ki...

çok doğru bir resim seçmişsin :)
I love your blog :)

beenmaya dedi ki...

@7.oda: :)))