Pages

YAZ/MAK

5.01.2011

sen söz konusu olduğunda ben
gerçeği yok sayıp
sadece düşe yazıyorum.
ve aslında her seferinde
düşeyazıyorum.



*Bu cümleler çok eskilerde kalan ama unutulmayan bir mime dair yazılmıştır. Hayatımdaki en etkili anlardan birini dile dökmemi isteyen sevgili gereksiz adam’a sevgi ve özürlerle...

**Görsel:
Deviantart

18 sayfa ekleyen:

MERY DAIMON dedi ki...

:( çok güzel..

Avram dedi ki...

Düşeyazabiliyorsak , elimize tebrikler o zaman.

cem dedi ki...

ben bile unutmuştum mim' i. hatta "ben mim yazdım mı yav?" dedim kendi kendime. :)

şaka bir yana da, hayatının bi kısmını böyle 4 satırla anlatanlara hayran oluyorum. bu yüzden de O. veli' yi ayrı bi seviyorum...

eline sağlık..

serpil dedi ki...

neden bu kadar dokundu bana?
uzun zamandır düşeyazmadım ben, ondan galiba..
bayıldım! eline sağlık :)

Adsız dedi ki...

Canımmm çok güzel yazmışsın.Gönlüne sağlık..Kendini süper ifade ediyorsun.Gönül tellerimizi titretiyorsun.. iyi ki varsın.

Ateş Böceği dedi ki...

Bende sana düşlerinin gerçek olması için dua ederek yardım edşyorum

mayamsın :))

y. dedi ki...

belki de sen de gelecek güzel günleri görüyorsundur düşlerinde, bir hayalci, isterse herşeyi başarabilir, boyayabilir gökkuşağının rengini yeniden ve çiçek açtırabilir erik ağaçlarına kar orasında, tıpkı japon bahçeleri gibi,yaratırken kendi kar küresini... gördüğümüz düşlerimiz, düşümüzde görmek istedilerimiz gerçek olsun mu?

beenmaya dedi ki...

@MERY DAIMON: teşekkürler :))

beenmaya dedi ki...

@AVRAM USTA: her şeye rağmen hem de değil mi usta...

beenmaya dedi ki...

@gereksiz adam: unutursun tabi neredeyse milattan önceydi :)))

ve de sevgi ve saygıyla altını çiziyorum ki; orhan veli...

beenmaya dedi ki...

@gece: düşecek gibi olma sakın. düşlerindeki gibi ama gerçek olsun dilerim aşkın...

sevgiler ve de teşekkürler...

beenmaya dedi ki...

@kamikaze: ne güzel sözler bunlar canım benim teşekkür ederim sen de iyi ki varsın kocaman öperim :))

beenmaya dedi ki...

@Ateş Böceği: hımmm bugün beni bir parça kızdırmış olsan da seviyorum seni :)))

beenmaya dedi ki...

@y: ah sevgili y. bir bilsen sen bu hayalci yüreğimin yaptığı işleri :)))

ve dilerim...

kırmızı dedi ki...

ahhh been buna bayıldıımm:))

beenmaya dedi ki...

@kırmızı: :))) senin olsun o vakit :)))

Elif Gizem dedi ki...

düşlerin gerçeklere yazılsın. Şaşırtsın seni, bozsun ezberlerini.. öperim kocaman...

beenmaya dedi ki...

@Elif Gizem: teşekkür ederim canım ve dilerim hepimizin düşleri gerçeklere yazılır...