Pages

BİR ÇOCUĞUN RÜYASI İÇİN ŞİİR

18.12.2009

Bir çocuğun rüyasında her zaman
Kaybolmuş bir sevgili vardır
Onu eskiciler çalmıştır
Bir akşamüstü hiç umulmadan

Kırların serinliği gelir
Konar bir çocuğun alnına
Onun için uyurken alınları
Beyaz ve gergindir çocukların

Senin de çocukluğun akrabadır
Yaz bahçeleriyle, elmalarla
Tozlar kalkmıştır bir akşamüstü
Mezarlığın ordaki bayırdan

Kaybolmuş bir sevgi her zaman
Kaybolmuş bir bilyaya benzer
Anımsanır ışıltısı
Belli belirsiz gözyaşlarıyla

Bir çocuğun rüyasında bazen
Bulunur kaybolmuş bir bilya
Kiraz ağaçları sallanır
Güvercinler uçuşur havada


ATAOL BEHRAMOĞLU

*Bir çocuğun gülüşünde yer almak isterseniz lütfen buraya bir göz atın.
**Görsel: Buradan alınmıştır.

20 sayfa ekleyen:

cem dedi ki...

biz de bir gün bulur muyuz bilyelerimizi acaba... ya hiç bilyesi olmayanlar!!

Aynadaki Aksim dedi ki...

ya zilyonlarca bilyesi olup ta bencillik krizleriyle 'RABBANA!' diyenler?

mor kedi dedi ki...

ben çok özledim rengarenk bilyelerimi... üstü başı tozlu bütün sokak kızı hallerimi...

nox dedi ki...

yavaşcana okudum,
senin yazdıklarından sandım
(hiç sırıtmadı)
Ataol yine yazsa,tekel işçilerini yazsa.Ahmet Tellinin işçileri yazdığı şiirler..

çocuk,ışıltı,kırlar,kiraz ağaçları,güvercinler,yaz bahçeleri...
güzel kelimeler, yüreklerinize sağlık,mutlu kalın

nox dedi ki...

http://www.gizlihazine.com/wallpapers.asp?wid=70&type=4
morkedi buradaki bilyelerde güzel,5 taş biliyorsanız -maya da biliyordur umarım- oynaması zevkli olur.5 taş,5 parmak,ilginç geldi şimdi...
maya,senin bilyaların oldu mu,sende özlüyor musun...amaaan çocukluktaki heyecan masumiyet küçük şeylerle mutlu olmak çoğukez geride kaldı,takmamalı,gamsız hayat sonuçta

mutlu kalınsın

sufi dedi ki...

Bir büyüğün rüyasında şimdi; yaz bahçeleri, elma ağaçları, mezarlıkların o gizemli dinginliğinden uçuşan o toz zerreleri.Zaman mı bitti, yoksa yine gece mi geldi endişeleri!

Şairin adını yazmasan şiiri sen yazdın sanabilirdim.Sen gibi yazmış o da çünkü.Sevgilerimle.

atesinsesi dedi ki...

çok sevdiğim bu şiiri sayfanda okumak beni çok mutlu etti

sayende şu hayatın sessizliğine serçe parmağımı kaldırdım

öykü dedi ki...

Çok guzel....

kapalııı dedi ki...

ben daha ütülen bilyelrimi ararken sokaklarda büyüdüm istemeden oldu,,,
çocukların kaybolan bilyelerini avuçlarına bırakabilen insanlar olmak umuduyla ;))

beenmaya dedi ki...

@gereksiz adam: biz buluruz belki bir gün bir yerde de hiç bilyesi olmayanlar işte bunu ne yazık ki bilemem :((

beenmaya dedi ki...

@Aynadaki Aksim: ah onlara ne demeli, nasıl demeli ama mutlaka ses etmeli...

beenmaya dedi ki...

@mor kedi: ben de çok özledim ki...

beenmaya dedi ki...

@beyazmavi: yazsa, yazalım, yazmalı elbet...teşekkürler...

beenmaya dedi ki...

@beyazmavi: kim özlemiyor ki sence özlemeyen biri var mıdır ki...

beenmaya dedi ki...

@sufim: artık rüyalarda kalmıyor mu zaten geçmiş zaman düşleri. biz büyüyoruz da o düşler hala çocuk, hala küçük, hala sokak aralarında öyle değil mi...

ben kim şairlik kim be sufim ama teşekkür ederim güzel sözlerin için bir de öperim kocaman...

beenmaya dedi ki...

@atesinsesi: ne mutlu sana ve ne mutlu bana o halde :))

beenmaya dedi ki...

@öykü: çocuklara dair okuduğum en güzel şiirlerden biri bu sahiden de...

beenmaya dedi ki...

@b.n.n: dileğin dileğimdir canım teşekkür ederim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çocukların rüyaları gerçek olsun canım.

beenmaya dedi ki...

@özlem: dileğine canı gönülden katılıyorum arkadaşım sağolasın...