Pages

UYAN/MAK

16.12.2009

Sen eski düşlerinde
Uyuyorken hala
Ben yeni yeni
Sana uyanıyordum
Kayıptı söz...

Bulduğumuzda
Sen uyandın
Ben yoruldum.



Görsel: Tuğba Ilgaz

20 sayfa ekleyen:

Pilli Petro dedi ki...

oysa ben hep o kayıp sözlerin düğümlerini takip ettim sona ulaşmak için, bulduğumuzda uyanacaksak ikimizde hele de yorulacaksak vazgeçtim bırakalım dağınık kalsın diyesim geldi ...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Uyandırmak sadece yorulmaksa ben razıyım canım mayam!
Yine bir kaç kelimeye sığan onlarca kelime. Yüreğine sağlık...

guguk kuşu dedi ki...

bugün düşündüğüm, yaşadığım şeyi nede güzel, kısaca tanımladım. evet bigün, belki uyanacak ama ben çok yorulmuş olacağım. bazen artık anlatmak bile isstemiyorum,

haykırış dedi ki...

Sayın beenmaya,
Kayıp sözcükleri, güzel umutların yaşanmasına, yorgunluğu, sağlık için gerekli olan istirahate yorumluyor ve yaşam skalanızın dümdüz pürüzsüz olmasını diliyorum.
Yorulmayın, aksine asılın derim hayata. Çünkü hayatın değil, sizlerin hayattan beklentileri olacak.
Güzel ve huzur veren hayatlar diliyorum.
Saygılarımla

y. dedi ki...

sevgili maya,
o zaman bu yazdığın, kadınlar için aşk bir zamanlamadır meseline ne kadar da uygun... aynı anda aynı şeye aynı istekle denk düşebilmek, ne zor ve ne güzel bişey.

ne diyelim, "öyle bir zamanda gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın "...

Tayfun dedi ki...

"Ben uyuma numarası yapan
O numaracı adamım
Sen uyuduğumu sanıyorken hala
Çoktan uyanmış
Bulduğun sözü avucuna
Zaten ben karalamıştım

Şimdi numaracıyı oynama sırası sende
Kapa gözlerini
ve benim yorulma mı bekle
Düştüğünde başım yine
İster sonsuza gidecek bu tekrarı yinele
Yada bu kez kaybettiğimiz sözleri karalamak yerine
Düşlerimize uyuyalım birlikte
"


Dosttt dosttt dosttt, hüzünlü ve yarım kalmış geldi, biraz hüzünle devam ettirip mutlu mutlu bitiresim geldi.

mor kedi dedi ki...

mimlendiniz efendim....(:

http://essinmorkedi.blogspot.com/2009/12/2010dan-neler-isterim-neler-neler.html

sadeceselin dedi ki...

yorgunluğuma bakıp usandın hemen,
sadece bir tebessümündü beni dinlendiren...

Mucxxx :)

beenmaya dedi ki...

@Bekriya: bulunduğunda birimiz uyanıp birimiz yorulacaksa hiç bulmayalım daha iyi dediğin gibi. belki de böylesi daha iyi....

beenmaya dedi ki...

@YAŞAMIN KIYISINDA: ama ya yorulmak artık devam etmemek, edememek, düşlerde olmamak demekse işte o zaman ne uyanalım ne yorulalım demek istiyor insan. öpüyorum güzel yüreğinden...

beenmaya dedi ki...

@guguk kuşu: ve o yorgunluk eğer devam etmemecesine çoksa o zaman artık uyanmanın hiçbir faydası olmuyor öyle değil mi...yorulmadan uyanmak, uyandırmak dileğiyle...

beenmaya dedi ki...

@haykırış: alıyorum tüm güzel dileklerinizi yüreğimin en güzel yerinde saklıyorum. kucak dolusu teşekkürlerimi sunarak ve dileğiniz dileğimdir diye ekleyerek...

beenmaya dedi ki...

@y: zaman meselesi belki biraz, biraz da beklemek, beklenmek, sabır ve yorgunluk meselesi. ama ne güzel demiş şair öyle bir zamanda gel ki diyerek...

öperim...

beenmaya dedi ki...

@Tayfun: o zaman tüm kayıp sözlerin mutlu bulunması, mutlu yaşanması, yaşatılması dileğiyle :)))

beenmaya dedi ki...

@morkedi: başım üstüne de hazırdakileri yazamadım ben daha yahu :)))

beenmaya dedi ki...

@Galadriel Ar Feiniel: ah o yorgunluk kaç zamanların beklentisi bir bilsen...

Adsız dedi ki...

"ben yoruldum" dediğimde karşılığında sadece gözyaşı buldum, en sahtesinden. .
adamdı sahteydi. .
ve kadın zar zor dayandı. .

beenmaya dedi ki...

@Gia: belki de bu yüzden ya "yorulmak"...bu sahtelik olmasa, bunu bir şekilde hissetmesek aşk söz konusu olduğunda yorulmak olur muydu...

Adsız dedi ki...

hep boyle degil midir ki zaten, ya cok erkeniz ya cok gec. ya da kaybolmusuzdur zamanin akisinda.

kalemine saglik.

beenmaya dedi ki...

@liladreams: vakti gelince deriz ama o vakit bir türlü tutmaz ne yüreklerde ne de kendi içimizde...

canım benim sağolasın...