Pages

KURULU SAAT

14.12.2009
Bir yelkovanın telaşında akıp gidiyor yaşam. Aynada kendi suretim. Suretimde başka başka hayatlar. Eski bir fotoğrafa bakar gibi bakıyorum kendime şu an durduğum yerden. Tarihim yok. Kimliğim belirsiz. Bilinmeyen bir zamanda sıkışıp kalmışlığım. İçimde yer etmiş bir sıkıntının izlerinde her seferinde önce kendimi bulup, sonra yeniden kaybediyorum.

Bir akrebin zehirinde eksilip gidiyor yaşam. Her gün başka bir parçamı bırakıyorum ardımda. İçimde kalanlar, düşlerimdeki zamanlar, çalamadığım kapılar üşüşüyor belleğime. Üzerimdeki açıkları kapatıyorum son bir telaş. Dikiyorum yaralarımı. Ruhumdaki deliklere gücüm yetmiyor. İçimdeki boşluk anlaşılmasın diye her seferinde en güzel elbiselerimi giyip, en renkli makyajımı yapıyorum.

Ben zaman yoksunu kurulmuş saat. Bir yanılsamanın içersinde, tanımı olmayan bir öfkeyi taşıyorum. Her seferinde yineleyip kendimi iklimsiz mevsimleri yaşıyorum sil baştan. Yüreğimin sarkacı aklımın çıkmazlarında...Her salınışında kendi kendimin önce celladı, sonra kurbanı oluyorum.

*İlk yayın tarihi: 02/12/08


Görsel: Deviantart

26 sayfa ekleyen:

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

Her salınışında kendi kendimin önce celladı, sonra kurbanı oluyorum.Sonra Dönüşüyorum bir faili meçhule

Unknown dedi ki...

kendimi okudum sanki bir an...

Ateş Böceği dedi ki...

İnsan kendisinin hem celladı hem kurbanı oluyor şu hayatta bu kadar çok medcezirdenmidir bu yanılsamalar yoksa gerçekten bin parçaya böldüğümüzdenmidir hayatımızı ve her gidenin ardından biraz daha eksilerek ama biraz daha çoğalarak yaşamamızdanmıdır yoksa..


yüreği güzel insan ...

sen hep olmalısın ...

Arzu Eylem dedi ki...

''Hayattaki en büyük değişken insanın kendisiymiş... Yoksa dünya hep aynı yöne dönüyor. Güneş hep doğudan doğup, batıdan batıyor. Ay şu ana kadar ki hallerinden memnun başka bir hal istemiyor. Mevsimler aynı sırayla birbirini takip ediyor... Zaman, yelkovanla akrebin mücadelesine şahitlik etmeye devam ediyor. İnsan mı, işte o hep değişiyor... Tüm bu döngülere inat...''

Brajeshwari dedi ki...

Bu gün hissettiklerime tercüman olmuşsun...Bu gün başka sayfa okumam..Yazdıklarını sindiririm içimde...

öpüyorum seni güzel mayamm..

öykü dedi ki...

sil bastan baslamak herseye..
bu benım sadec blog adresım degıl..
hayata bakısım..
yıkıldıgında bıseylerden yenıden küllerınden dogabılmelı ınsan..
cok guzel bı yazıydı
kutlarım arımayacım
sevgılerımle

Oda ve Duvar dedi ki...

İçinde bir boşluk mu var? İyi ki var! Boşlukları olmayan o kadar çok insan var ki! Zira kendileri birer boşluk...
İçinde bir boşluk mu var? İyi ki var! Demek ki dolduracak bir şeylerin var...
İçinde bir boşluk mu var? İyi ki var ve iyi ki bunun farkındasın. Farkında olmayan nice insan var...
Boşlukları açmak ve göstermek gerek...
İçinde bir boşluk mu var? İyi ki var ve bu boşluk insan olduğumuzun kanıtı. Çünkü zaman kavramı, sadece bilinçli insan, yani İNSAN için var...
"Zaman yoksunu kurulmuş saat" Kurulmuş saat uyanmak isteyenler içindir, zaman yoksunluğu ise saatini kurmayıp uyuyakalanlar için...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Her saat ve hatta her dakika silbaştan yaşıyoruz hayatı Mayam.
Ne yaman çelişkidir ki bu!
Gerçi zaman diye bir şey varmı?
ondan bile emin değilim.Ne geçeni tutabiliyoruz ne de geleceği görebiliyoruz.
Yüreğine sağlık canım...

sadeceselin dedi ki...

özlemim... küçük bir hikaye olsun ellerim şimdi. küçük noktalara basıyorum evet, bu noktalarda hep bir harf beliriyor. hüzün diyor biri 5 harf ama içim haykırıyor kavuş yaz günü temmuzda... yelkovan akrebin hep peşinde.. oysa hep bnm peşimde sanırdım kovaladığı ben değilmişim... bir yelkovanla uğraşmak bile yalnızlığımı dindirmişti. şimdi akreple yelkovan beraber ve ben gene kimsesiz. temmuzda kar düşüyor, yüreğimde bir hüzün..

atesinsesi dedi ki...

bir şulesi var ki şem-i canın
fanusuna sığmaz asumanın

şeyh galip

bukedideli dedi ki...

uzun zaman sonra seni okumak iyi geldi kendimi gördüm.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

iyi yapmıyor insan içinde yaşadığı yüzü sunmalı karşısındakine yoksa karşısındaki hiç tanımıyor insanı o zaman...

beenmaya dedi ki...

@eserce: aynen öyle...

@funda: zaman karşısında hepimiz aynıyız sanki öyle değil mi...

beenmaya dedi ki...

@Ateş Böceği: belki hepsi belki de hiçbiri...

ve sen varsan ben de varım her zaman...

@Arzum: değişmeyen yürek sadece belki de ne dersin canımın içi...

beenmaya dedi ki...

@Brajeshwari: baktın mı geçen sene bugünlerdeki aynı yazıya bıraktığın yoruma bilmem ama sen bu yazıyı görünen o ki baya sevmişsin :)))

@öyküm: bittiği yerde başlıyor aslında. başladığı yerde bittiği gibi ve bu böyle devam ediyor işte öyle değil mi...

beenmaya dedi ki...

@Doğan Ömür: içimde bir boşluk var ve iyi ki var dedim sayende. sağolasın...

@YAŞAMIN KIYISINDA: o yüzden ya ne geçmişte takılmalı ne de geleceği sorgulamalı. sadece şimdiyi görmeli, bilmeli, yaşamalı...

beenmaya dedi ki...

@Galadriel Ar Feiniel: güneş yine ısıtacak içini inanıyorum ben buna sende inan. bir bakarsın karakış bir bakarsın dört yan bahar. ama güneş yine çalacak kapını, sen vazgeçme yola bakmaktan...

@atesinsesi: söz yok yine her zamanki gibi teşekkürler...

beenmaya dedi ki...

@mandalina: iyi geldiysem eğer ne mutlu bana. ama sen hep iyi ol, beni okumasan bile iyi...

@Yalnızlık Okulu: kim gerçekten fakındaki gerçek yüzünün. belki farkında olsa sunmayı da bilir be müdürüm...

Yeşim Özdemir dedi ki...

Hani şu sıralar tıpkı ben de böyle hissediyorum kendimi. Ama senin kadar etkileyici anlatamazdım sanırım. Öptüm o güzel kırmızı saçlarından:)))

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

Herkesin içinden dem çalan bir beenmaya yazısı daha okuyorum şimdi.İnsan herşeyle baş edebiliyor ama kendiyle olan savaşı hiç bitmiyor nedense.Sil baştan başlamayı istemek sadece istekler listesinde kalıyor.Ne şehirleri , ne insanları geçiyor ne aynalarda yansıyoruz değişik değişik ama ; yinede içimiz içimizi yiyor.Bir süre sonra ruh yine kaçıp gitmek istiyor.

sufi dedi ki...

Cellatları cellat yapan kurbanlar mıdır?Yoksa zaman zaman cellat olup zaman zaman kurbanlık mıdır rolümüz?Kaybeden; kaybettiği zamanın, öncesiz ve sonrasızlığında boşluğa bir mandalla asılmış, yazıları silinmiş hayal gibi mi ya da?
Hayııır Mayam!!Az kaldı artık yumurtadan çıkmamıza.

beenmaya dedi ki...

@Yeşim: desene şöyle bir silkelenip kendimize gememiz lazım hem de en kısa zamanda. ben daha çok öptüm ki :)))

beenmaya dedi ki...

@Batuhan Doğu Alkaya: tek savaşımız kendimizle aslında bunu bir fark edebilsek. önce kendimize değer verip önce kendimizi sevebilmek, en azından bunu öğrenebilsek belki de herşey çok daha kolaylaşır ne dersin...

beenmaya dedi ki...

@sufim: az kaldı öyle değil mi can sufim az kaldı...

Tuğba dedi ki...

Cümlelerimde kendimi yeniden yaşıyorum,seviyorum seni :)

beenmaya dedi ki...

@Tuğba: ben daha çok :)))