Pages

VEDA

25.12.2009

sen;
kalabalığım, tekbaşınalığım, sonsuz çelişkim
yeniyetme asiliğim, kadın endişem, çocuk yanım, adam yüreğim
yakınken uzak, uzakken yakın olduğum
bitmemiş sevdam, yarım kalan düşlerim
hoşçakal

gitmenin
ve kal demenin zorluğu
bu kadar yalın, bu kadar acı, bu kadar kararsız
şaka mı yoksa gerçek mi?
bu kadar olması gereken,
olmasaydı keşke dedirten...

haksız bir zaman paylaşımı bu;
geç kalmanın pişmanlığı
ya da erken tanışıklığın acemiliğine dair
fahişe ruhlarımızın bile elini süremediği
-yaşanmışlık sayılan- ne varsa
zaman kirletti.

hoşçakal sevgili
dost
arkadaş
adam
en doğru yanlışım
hoşçakal

bitti.
ve zaman tamamlandı kendince
ellerimde koyu bir hüznün sıcaklığı
yarım kalan biziz şimdi...



Görsel: Deviantart

42 sayfa ekleyen:

Adsız dedi ki...

ey guzel insan,
sen beni ben seni tanimasamda biliyorum bir yerlerde bu yureklerin kesistigini :)
iyi ki seni tanimisim :) harika

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Vedalara hep ağlar oldum son günlerde. Zaten son zamanlarda o kadar duygusalım ki. Herşeye ağlar oldum. Vedalar hep korkutur beni. Kavuşabilecek vedalar olsun...

haykırış dedi ki...

Sayın beenmaya,
Olamaz ne bu yaa dedim "VEDA" başlığını okurken gitmesi gereken, çukurdan dönen ben burada iken gençlerimize neler oluyor diyerek mırıldandım.
Sayfayı aşağıya çektiğimde ise;
Tek kelime ile ancak müthiş diyebileceğim bir şiir..
Ayrılık bu denli tasvir edilirdi ancak..
Kalemine sağlık..
Siz yazdıkça ben okuyacağım,
Ben kaldıkça sizi okuyacağım...
İyi ki varsınız..
Sonsuz saygılarımla

coffeé dedi ki...

"hoşçakal sevgili
dost
arkadaş
adam
en doğru yanlışım
hoşçakal"

hayata bir yolcu mu uğurladık acaba?

akilliigne dedi ki...

veda;
içinde sevda,sevi,bağlılık ,hatır,kalp,
muhabbet,çekinmek,hürmet,ihtiram
tüm bunları saran birde AŞK varsa

ufuk çizgisi misali
Nereden bakarsan bak sonunu göremezsin, ne kadar yaklaşırsan yaklaş bitiremezsin bir türlü.
S/EN diye başlayıp;
ruhundan kaleme ordan da kağıda yağan yazılar misali

sevgilerimle

aysema dedi ki...

"Gitme kal, yalan söyledim!" olsa keşke...

sadeceselin dedi ki...

en doğru yanlış?????
ne güzel bir cümledir bu :((
seni seviyorum.

Ateş Böceği dedi ki...

'' Gitme diye yalan bile söylerim yerini söylerim ne sakladıysam kald diye''

'' hem gidenedir bu şiir hem gelecek olana ....Oda biraz oyalanıp gider nasılsa''
der şiirinde yılmaz erdoğan ..

bazen veda etmek aslında kendini gelecek olana hazırlamak demektir..
mayamm
yine çokk güzeldii...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

aşk nasıl biterse öyle bitti bu aşk da
Uzun bir hastalık gibi
Aralıksız dinlediğim alaturka bir fasıl gibi
Gökyüzüne bakmayı, dostlara mektup yazmayı
Çiçekleri sulamayı unutmuşluğum gibi
Bitti.

Bir aşk nasıl biterse öyle bitti bu aşk da

Yürümeyi yeniden öğrenen felçli bir çocuk gibi
Sokağa çıkmalıyım şimdi ve çoktandır
İhmal ettiğim dostlara yeni bir adres bırakmalıyım
Pencereleri açmalı, kitapları düzenlemeliyim
Belki bir yağmur yağar akşama doğru
Yarıda bıraktığım şiirleri tamamlarım

Aşk da bitti diyordu ya bir şair
Aşk bitti işte tam da öyle

AHMET TELLİ

Çok severim bu şairi ve onu o yapan şiirlerini.. paylaşmayı çok istedim, seni de çok sevdiğim için :/

öykü dedi ki...

Çok guzeldı
her zaman kı gıbı

dantel gıbı örulmus sozcuklerın dansı..

MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok güzel, hatta harika bir şiir.
Tüm hüznü, burukluğu, sızıyı öyle güzel ifade etmişsinizki.
Yarım kalanlar hayatı boyu bazı şeyleri yarım bırakıyor sanki.
Böylesi bir şiiri yazdırabilen yaşamışlık son nefese olsa keşke.
Ne denebilirki...

erkan bal dedi ki...

çelişkiler içinde bir sevdanın özeti... hep böyle değil mi hiçbirşeyim/herşeyim hoşçakal/gitmekal!

atesinsesi dedi ki...

bir diş sarmısak kokusu
deniz yüzün-de eflatun bir ölüm
ah şu kirli çağın kulak çınlatan gıcırtısı...

DeliRapunzel dedi ki...

hayatımın en doğru yanlışımın gitmesine bir hafta kala...
"gitmenin
ve kal demenin zorluğu
bu kadar yalın, bu kadar acı, bu kadar kararsız"'ken....

"geç kalmanın pişmanlığı"...

çok zoruma gitti bu şiir...

ellerine sağlık...

serencam dedi ki...

güzel kadın kalbi okyanus kadar geniş kadın..yanında olsaydım sarılırdım sana..olmuyor işte bazan olamıyor..yarım kalıyor insan öksüz kalıyor..yaşıyor illa bi zaman ..

hamurumuzda acı çekmek var ne edersin ...gözyaşlarımı omzuna düşürdüm bu kötü günlerimde ..

aysegul dedi ki...

Off yaa çok şekersin duuygulndm ama ben :Pp

cem dedi ki...

ölümler çıplak gelir
geceyi indirir yavaşça gözlerime
benden geçmek kolay değil
feryad eder ateş sözlerime
yayılır nefesin çiçeklere
ay ışıldar soğuk bedenimde
günah bana hiç el değil
feryad eder ilim hüzünlere

vedalar doğru değil
sevgiler yalan değil
koşarım ben sensizliğe
bu son bakışta gitmek hiç mümkün değil

görünür bana senden kalan
bilirim ki vardır şarkımı duyan
boşunadır yakarış çizilere
geçer zaman aşk sevince

ölümler çıplak gelir
geceyi indirir yavaşça gözlerime
senden çıkmak kolay değil
beter değil hayat
acılar çekenlere

vedalar doğru değil
sevgiler yalan değil
koşarım ben bensizliğe
ağlarım yağmur düşürür seni
kapı açık gir içeri

düş sokağı sakinleri

sufi dedi ki...

MayaM
Keşke bu güzel şiiri veda yerine kavuşma kelimelerine döndürebilseydik değil mi?
sen;
kalabalığım, tekbaşınalığım, sonsuz çelişkim
yeniyetme asiliğim, kadın endişem, çocuk yanım, adam yüreğim
yakınken uzak, uzakken yakın olduğum
bitmemiş sevdam, yarım kalan düşlerim


Noktasız olmamalı
yarım kalamaz sevgim,
Gel tamamla-ya-na-lım...Olsaydı...

beenmaya dedi ki...

@Adsız: adı gibi harika insan tanışmadığımıza emin misin :)))

@Muhabbet Çiçeği: kavuşulabilecek vedalar olsun eveti kısa süreli, özlemin beklemenin en güzel yönü olduğu vedalar...sağolasın canım...

@haykırış: belki bir gün gitmem de gerekebilir sevgili haykırış ama bu olursa en başta haberdar olacak kişilerin başındasınız emin olun buna. ama şimdilik buradayım siz benden sıkılana kadaa :))

şiire gelince biliyor musunuz 1998 de yazmışım bu şiiri. şimdi tekrar okuduğumda ve düşündüğümde o zamanki hislerimi hiç keşkem yok o günlere dair. yapılması gerekenin yapıldığından eminim bunca sene sonra. ve bu nedenle buruk da olsa koca bir tebessümle hatırlıyorum o günleri, o günlerde yüreğimde olan kişiyi. sırf bu yüzden bile ne mutlu bana öyle değil mi :)))

sevgiler selamlar yürekten. iyisiniz artık tamamen öyle değil mi :)))

beenmaya dedi ki...

@coffeé; uğurlanmıştı evet tam 11 sene önce. yüreğimde hoş bir anı kaldı artık ondan geriye :)))

@akilliigne: aynen öyle sevgili arkadaşım. içinde herşeyi barındıran br vedaydı bu, olması gereken ama yıllar sonra hatırlandığında bile olumsuz hiçbir şey hissettirmeyen bir veda...

beenmaya dedi ki...

@Galadriel Ar Feiniel: öyleydi çünkü canım benim seneler önce. onu tanımlayabileceğim tek cümle buydu...bende seni....

@Ateş Böceği: evet doğru demiş aslında gerçekten de gelecek olan herşeye hazılamak, hazırlanabilmek için bazen veda etmek, edebilmek gerekir...canım benim öperim kocaman...

@BeD@rdeM: canım ne güzel bir şiir bu ne güzel bir paylaşım. çok ama çok teşekkür ederim inceliğin için. hem ben de seni çok seviyorum biliyorsun değil mi :)) kocaman öperim...

beenmaya dedi ki...

@öyküm: adı güzel, yüreği güzel, kendi güzel öyküm sağolasın. öpüyorum kocaman seni :))

@Onuncu Köyün Adamı: çok teşekkü ederim güzel sözleriniz, beğeniniz için mahçup ettiniz beni :))

gerçekten de yarım kalanların boşluğu hiçbir şekilde dolmuyor ne yazık ki kimi zaman yeni boşluklar ekleniyor üzerine sadece. ama belki de tamamen bitirip, tüketmektense bazen yarım kalması yüreğinde yaşatacakların, ve her daim hatırlanacaklar anlamında daha iyi gibi sanki. ya da işte bir nevi polyannacılık bu belki de :))

tekrar çok teşekkürler sevgiler selamlar...

@İBRAHİM ORTAÇ: bu çelişkiler olmasa belki de sevda olmadı adı kimbilir...ne kadar haklısınız aslında ne seninle ne de sensiz derken...

beenmaya dedi ki...

@atesinsesi: ve senin yüreğinin ve beni yüreğimin çok şeyler haykıran sessiz fısıltısı...

@delirapunzel: zoruna gitmesin. benimde gitmişti seneler önce o zamanlar. ama düşününce yüreğimde kalanları ve sonrasında bana eklenen pek çok anları iyi ki bunları yazabiliyorum diyorum şimdilerde...

umarım senin öykünde gidişin bir dönüşü olur. ama olmasa bile ne olur zoruna gitmesin. gitmesine izin verme...

@ilham perisi: canım benim dedim ya sana seneler öncesine dair bu şiir. 98de yazılmış hatta. ben sadece seneler öncesini andım belleğimin ve yüreğimin sayfalarında. sen o güzel yüreğini üzme sakın bir de benim için. ben iyiyim. asıl ben nasıl yanında olurum yardımcı olurum sana...

beenmaya dedi ki...

@ayşegül: arada duygulanmak da lazım. ama sonrasında hemen güzel şeyleri hatırlayıp gülmek şartıyla anlaştık mı :)))

@gereksiz adam: teşekkür ederim bu aralar düş sokağı sakinleri'nin kelimeleriyle düşlerdeyim zaten bende sağolasın :))

@sufim: ama artık çok geç can sufim. seneler sonrasında çok geç. ama biliyor musun keşkelerim yok o zamanlara dair. ve hatırladıklarım, anımsadıklarım, o zamana, ona dair yazdıklarım çok ama çok güzel hep. bu bile yeterli öyle değil mi :))

öperim güzel ve kocaman yüreğinde...

mor kedi dedi ki...

harika anlatmışsın..
tam bugün tam şu an ..
sanki beni anlatmışsın..
bitti...

beenmaya dedi ki...

@mor kedi: canım benim tam da şu an ve tam da seniyse eğer umarım tam da iyi bir anına denk gelmiştir her ne kadar veda üstüne olsa da kelimeler....

Seyyah dedi ki...

edân, vedanın edası olmuş.
çok sevdim:)

beenmaya dedi ki...

@Nily: canım benim sağolasın öpüyorum kocaman :)))

Unknown dedi ki...

bunlar benim yaşadıklarımdı çoook güzel anlatmışsın yine...

beenmaya dedi ki...

@funda: teşekkür ederim canım sağolasın. ben sana geleyim hele bir temizliğe bak daha neler anlatırım. bu arada bizi temizlik de iç temizlik olur gider :))

Pilli Petro dedi ki...

ee maya niye yazmıyosun hıı nerdesin ?

güvercin postası dedi ki...

bir incir kökü
upuzak bir göç
veda...

Brajeshwari dedi ki...

1998 de yazılmış ama şu anda bir sürü vedaya adandı, sayende bağlandı tekrar şimdiye...Altına imza atılsa, kimlere yollanırdı, bir bilsen:)

o güclü kadın, o kırmızı saçlı kız o zaman için yarım kalmış olsa da, tamamlayarak ve çoğalarak büyüyor, ve paylaşıyor yüreğini... Ben biliyorum...

Yeni ve güzel kavuşmalara Maya'm..

kimse gelmezse, ben gelir kavuşurum sana :)

beenmaya dedi ki...

@Bekriya: sen yazmazsan ben de yazmam işte :))))

ama dayanamadım yazdım bile :)))

beenmaya dedi ki...

@güvercin postası: ardında bıraktığı izleri hiç silinmeyen...

beenmaya dedi ki...

@Burcu'm: yeni ve güzel kavuşmalara Burcu'm.

hem senin gelmene gerek yok ki sen hep varsın zaten bende...

öperim...

Pilli Petro dedi ki...

ben yazamıyorum ya :(

beenmaya dedi ki...

@Bekriya: sen söyle ben yazayım güzelim :)))

Adsız dedi ki...

yaa sen harika yazıyorsun.yazının ilk başını facede sevgilimin fotosuna yorum olarak yapmak istiyorum.iznin olurmu?

beenmaya dedi ki...

@Koşan Kaplumbağa: teşekkür ederim öncelikle. elbette kullanabilirsin benim için onurdur :)) ama ismimi belirtmeni rica edicem. sanal ortamda öyle çok izinsiz (ç)alma olayı var ki...

Adsız dedi ki...

iznin için tşekkürler mcx.elbette belirtirim ismini:=)

beenmaya dedi ki...

@Koşan Kaplumbağa: ben teşekkür ederim canım :))