Pages

KENDİM/L/E KONUŞMALAR-III

30.12.2009
Gördüm. Duydum. Hissettim. Okudum. Yazdım. Düşündüm. Sordum. Cevap verdim. Dinledim. Sessiz kaldım. Anladım. Anlattım. Merak ettim. Edildim. Tanıdım. Tanındım. Sandım. Kandım. Güvendim.Yanıldım. Yandım. Kırdım. Kırıldım. Acıdım. Acıttım. Şaşırdım. Üzüldüm. Ağladım. Güldüm. Heyecanlandım. Diledim. Sevdim. Sevildim. Sevindim. Düşledim. Gerçek yaptım. Başladım. Bitirdim. Gittim. Geldim. Arada kaldım. Düştüm. Kalktım. Canım yandı. Can yaktım. Ekledim. Çıkardım. Eksildim. Çoğaldım. Büyüdüm. Öğrendim...

Şimdi dönüp de baktığımda ardımda bıraktığım zamana farkındayım ki; YAŞADIM.

Düş gibi ama gerçek daha nice seneler yaşamak, yaşatmak dileğiyle.
Bana, size, hepimize iyi seneler...


Görsel: Deviantart

60 sayfa ekleyen:

Seyyah dedi ki...

yaşamı iliklerinde hissedeceğin, nice güzel seneler geçirmeni dilerim. mutlu yıllar:)

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

"keşke"lerden uzak, "iyi ki" lerle dolu bir yıl geçirelim hep birlikte olmaz mı? Tüm sevgimle...

guguk kuşu dedi ki...

yüreğinde kuşlar kanat çırpsın mayacımmm, mutlu yıllarrrrr

Ateş Böceği dedi ki...

Dostum ,güneşe bak,toprağa bak,suya bak,buluta bak
Fakat arkana bakma
Kimin geldiği önemli değil, kimin gelmediğide
Unutma yolcu değişir,yol değişir
ama menzil hiç değişmez....

HALİL CİBRAN

Dilerim menzilin hep umut olur ...

sevgilerimle öperim sanada iyi yıllar hep birlikte büyümek büyütmek ,sevgiyide , aşkıda sonuna kadar yaşamk dileğiyle ..

kapalııı dedi ki...

kısacık kelimelerin içine unutulmayacak binlerce an sığdırabilmektir yaşamak,,,yaşıyorum yaşıyorsun yaşıyoruz,,, yaşayalım her daim;]

aysema dedi ki...

İnsana yaraşacak nice güzel yılları paylaşarak yaşamak dileğiyle...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Daha da iyi, Mutlu senelere canım.

Belgin dedi ki...

Güzel Mayam, bu yilin bana verdigi en güzel hediyelerden biride sendin, seni tanidigim icin cok cok mutluyum, iyiki varsin bitanem.
Yeni yil umarim sana diledigin herseyi getiren bir yil olur. Mutlulukla, huzurla, barisla, saglikla ve sevgi dolu bir ömrün olsun canimin ici.
Öpüyorum cok cok:))

Vladimir dedi ki...

Güzel hatırlanacak bir yıl olsun, sağlık ve mutluluk da olsun.. İyi seneler :))

Yasemin Şahin dedi ki...

güzel ve umut dolu bir yıl olur umarım senin için:)

sevgilerimle..

ercanduzgun206 dedi ki...

En sonunda 'öğrendim' varya orası yetiyor.

Salt öğrenmek için değil ama sonunda öğreniyorsun. Sadece öğrenmiyorsun bu yolda yürürken ama sonunda öğreniyorsun.

Öğrencemeyle dolu dolu YILLAR dileğiyle...

efsa dedi ki...

Seni seviyorummmmmmmm..
dostlarımmmm güzel yıllar.

Adsız dedi ki...

Ne güzel dilekler...Ne güzel bir farkındalık....Yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum. Sana istediklerini getirsin gelirken yanında ve kocamaaaannn öpüyorum seni...

öykü dedi ki...

Arımayacım canım benım
guzel ınsan..
oylesıne guzel seyler paylastık kı
gecmıs senede
dılegım yenı senede ve
daıma..
hep guzellıklerde bulusmak
optum tatlı yanaklarından
mutlu seneler.

Pilli Petro dedi ki...

iyi seneler çoook güzel bir sene geçirirsin umarım :)

cem dedi ki...

ne kadar benzer ruh hallerimiz bugün. bu kadar denk düşer..:)

(2010 yazısında ki samimi yorumun ve temennilerin için gerçekten çok teşekkürler, laf olsun diye değil gerçekten)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Düş gibi gerçek seneler yaşaman dileğiyle Yeni yılını kutlarım, sevdiklerinle,sağlıkla,mutlulukla.
Sevgilerimle...

ESRİK dedi ki...

Hep böyle "Yaşadım" diyebileceğin senelerin olsun:)

beenmaya dedi ki...

@Nily: canım dilerim ki beraberce ve hep birlikte...kocaman öperim seni yüreğinden...

@BeD@rdeM: ne güzel bir dilek bu böyle. canı gönülden katılıyorum canım. sevgimle :))

@guguk kuşu: bir yüreğimize, bir gökyüzüne bir yüreğimize bir gökyüzüne olmaz mı :)))

beenmaya dedi ki...

@Ateş Böceği: dilerim menzilimiz hep umut olur canım benim. dileklerin dileğimdir. kocaman öperim :))

@b.n.n.: yaşayalım her daim en güzelinden, keyiflisinden, unutulmamasından. sevgiler kocaman :)))

@aysema: ve hatta insan olarak yaşamak, yaşayabilmek, yaşatabilmek dileğiyle öyle değil mi...sevgiler selamlar yürekten...

beenmaya dedi ki...

@Muhabbet Çiçeğim: hepimize çiçeğim hepimize...

@Belgin: desene 2009un hediyeleri karşılıklı olmuş bize :)) canımın içi iyi ki varsın iyi ki tanımışım seni. daha nice seneler birlikte olmak dileğiyle. iyi seneler. öpüyorum kocaman :))

@Vladimir: güzel anılar kalsın yüreklerde, belleklerde keyifle hatırlansın öyle değil mi :)) sağolasın arkadaşım. nice iyi, güzel, sağlıklı, keyifli senelere :))

beenmaya dedi ki...

@Yasemin Şahin: senin için de hepimiz içinde öyle olsun sevgili Yasemin. dilerim mutluluklara dair kelimelerimiz olur hep paylaştığımız. iyi seneler. sevgiler :))

@Ercan DÜZGÜN: öyle çok yüklem yazılabilirdi ki oraya ama ben 3 noktada bıraktım nasılsa biliyorum içimi ve dışımı dolduranları :))
iyi seneler sevgiler selamlar :))

@efsa: ben daha çok prensesim ben daha çok :))))

beenmaya dedi ki...

@Maviye Yolculuk: hayal kahramanım benim düşlerin gerçek olabildiğinin en güzel örneği sağolasın. çok daha güzel geçsin 2010 senin ve o güzel ailen için. kocaman öperim :))

@öykü: adı güzel, kendi güzel, yüreği güzel öyküm. benim için senin gibi bir yürekte yer alabilmek büyük bir onurdur. ne mutlu bana. dilerim bundan sonrasına dair en güzel günler seninle olur. kocaman öperim seni :))

@Bekriya: dilerim sen de öyle canım benim. ama bana hediyemi unutturamazsın bana ne işte isterim de isterim :)))

Adsız dedi ki...

MUTLU YILLAAAAAAAR :)
2010 guzel olsunnnnnnnn herseyiyle hep kahkaha atalimmm :)

beenmaya dedi ki...

@gereksiz adam: laf olsun diye değildi, gerçek temennilerdi onlar zaten gerçekten yürekten gelenlerdi aynı seninkiler gibi :))

@YAŞAMIN KIYISINDA: dileğin dileğimdir canım benim. kocaman sevgiler selamlar sana ve o güzel ailene. iyi seneler dilerim :))

@ESRİK: sadece benim değil senin de, hepimizin olsun :)) sevgiler...

Adsız dedi ki...

guzel insan,
bend evarim bunlarin arasinda hernekadar kisacik surede olsa tanismamiz, paylasilanlar var... birgun dilerim yuzyuze gelir paylasimlari cogaltiriz birlikte sevgi ve isikla... guzel dileklerin tumu isikla sana gelsin...hep sevgiyle hos kal. simdi ve sonrasinda... bana 2009 da gelen en guzel hediyelerden birisin... zamanlamada superdi :) bilesin :) harika:)

beenmaya dedi ki...

@Harika: sen de bana 2009un en harika hediyelerinden birisin :))) 2010un çok daha harika olması dileğiyle o halde sevgiler kocaman :))

buraneros dedi ki...

Yaşadım!

Budur.

Sonu aynı kelimeyle biten bir yılın olsun:)

beenmaya dedi ki...

@buraneros: yaşanana ve yaşatılana dair en güzel anlarla, anılarla dolu olsun hem de herkes için hepimiz için :)))

teşekkürler sevgiler...

Sokak Kedisi dedi ki...

Ne iyi ki yollarımız kesişti ve hayat; yüreğini de kalemini de sevecek fırsatı verdi bana,

Yarından itibaren yaşam kavanozunda biriktireceklerin yüzünde tebessüm, yüreğinde sıcaklıkla yaşansın dilerim Sevgili Beenmaya, Mutlu Yıllar....

beenmaya dedi ki...

@Sokak Kedisi: yaşam kavanozuma (bak senden çaldım bu harika tanımlamayı :)) senin gibi bir yüreği daha ekledim ya asıl ne mutlu demesi gereken benim :))

düş gibi geçsin tüm senelerin...

kocaman öperim...

beenmaya dedi ki...

@Gia: ne kadar geç düşmüş senin yorumun böyle. hatta mail adresime uyarı bile gelmedi kumanda panelinde buldum valla :))

ama 2010 da ve sonrasında hiçbir güzelliğe geç kalmayalım önemli olan da bu değil mi :))

iyi seneler canım benim...

Hülya Konar dedi ki...

sana, bana, hepimize iyi seneler...

sevgimle ve sağlıcakla kal.

beenmaya dedi ki...

@hülya konar: evet sana bana hepimize düş gibi günler :)))

canım benim öperim :))

Delfina ; dedi ki...

her anlamda yaşamışsın mayam...
ve hepsini bizlerle paylaşarak daha da çoğaldın...

nice mutlu yıllların olsun mayam...

beenmaya dedi ki...

@Delfina: aynen öyle canım benim. ve beni çoğalttığınız için ayrıca hepinize çok teşekkür ederim :)))

düş gibi günler. iyi seneler...

Kali Rind dedi ki...

Sevgili Beenmaya hepimize sevgi nasip olsun bu sene de. İyilik dolu, iyi seneler.

beenmaya dedi ki...

@Kali Rind: ve düş gibi günler :)) dileğin dileğimdir. sevgiler :)))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

herşey gönlünce olsun mutlu seneler :)

beenmaya dedi ki...

@Dalgaları Aşmak: 2010 tüm güzelliklerin başlangıcı olsun. düş gibi günler dilerim. iyi seneler :)))

Hayat dedi ki...

"Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana yetecek kadar güneş diliyorum.

Güneşi daha çok sevmene yetecek kadar yağmur diliyorum.

Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar mutluluk diliyorum.

Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş gibi algılanmasına
yetecek kadar acı diliyorum.

İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar kazanç diliyorum.

Sahip olduğun her şeyi takdir etmene yetecek kadar kayıp diliyorum.

Son 'Elveda' yı atlatmana yetecek kadar 'Merhaba' diliyorum."
(alıntı)

Her şey yeterli olsun... :))
Sevgiler...

beenmaya dedi ki...

@Hayat: ne güzel dilekler bunlar canı gönülden katılıp hepimiz adına diliyorum ben de :)))

sevgiler :))

evo dedi ki...

çocukken oynadığımız oyunlar tadında mutlu yıllar..

beenmaya dedi ki...

@MİNA: içimizdeki çocuk hiç büyümesin :)))

Brajeshwari dedi ki...

Kırmızı kafa,( hafif sarhoşum)

bu yıl da seni çok seveceğim... (sevgi patlaması yaşıyorum)

:)

aysegul dedi ki...

*AŞKla..sevgiyle..ışıkla..umutla..

******YeNi YıLıNıZı KuTlArIm******

beenmaya dedi ki...

@Brajeshwari: sev beni daha çok sev. ben seni daha çok seveyim. her sene katlanarak artsın :))))

beenmaya dedi ki...

@ayşegül: düş gibi günlere hep birlikte. sevgiler kocaman :))

Unknown dedi ki...

Mutluluk dolu yıllar canım:)

Enis Diker dedi ki...

Gülen gözlerinizden güneş eksilmesin,
Yeni yıl mutluluklarıyla birlikte gelsin. :)

Mutlu yıllar

parka dedi ki...

Mutlu Seneler Özlemim.

beenmaya dedi ki...

@Kitap Kurduyum Ben: sana da, hepimize birden inşallah :)))

beenmaya dedi ki...

@Enis Diker: 2010un ilk gününden sevgiler selamlar ve teşekkürler güzel dileğiniz için. her daim gülen gözlerle bakabilmek, görebilmek dileğiyle :)))

beenmaya dedi ki...

@Kara Kalem: sana da canım sana da :)))

ABİ dedi ki...

Kabul, yaşadık ama, yaşayacağızda...
Mutlu yaşayacağımız yıllara...

Çok sevgiler Beenmaya...

7.oda dedi ki...

evet düş gibi ama gerçek bir yıl olsun 2010 :)

beenmaya dedi ki...

@Abi: hem de çok daha güzellerini öyle değil mi :)) daha çoğu benden sevgili Abi :)))

beenmaya dedi ki...

@7.oda: düş gibi ama gerçek :))) ve her günümüz bir diğerinden daha güzel geçsin :))

Pilli Petro dedi ki...

alırım hediyeni bekle bakalım :)

beenmaya dedi ki...

@Bekriya: beklemedeyim merkez :)))